woensdag 24 juni 2020

VINTAGE HANDWERKMAND

Bij Tweedehandswerk zag ik een prachtige vintage handwerkmand staan.
Ik vond hem echt heel erg leuk, en hij paste qua kleur ook goed bij mijn typemachine.
Margriet en ik slaagden erin om een afspraak te maken zodat ik de mand op kon halen.
En ik ben er geweldig blij mee.
Ik doe er een handwerkje in waar ik mee bezig ben, neem het mee naar beneden of boven, supermakkelijk.
Zoek je iets bijzonders, of juist heel gewoons, op handwerkgebied, kijk dan eens op de site van Tweedehandswerk.
En nu maar eens verder met deze Kaffe hexjes.

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik herinner me zo'n ding van mijn oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vintage, daar hou ik ook zo van.
    Inderdaad heel handig voor je werkjes.
    Zet de typemachine er maar naast haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dit is een een erg leuke bruikbare mand, goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, daar moet je maar net tegenaan lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeeeeee Mieke, wat een geweldige aankoop heb je gedaan,
    zo leuk om te zien en vooral heel erg handig. Doet me
    denken aan thuis, mijn moeder had ook ongeveer zoiets
    en die stond naast de gietijzeren kolenkachel met
    allerlei handwerkjes erin. Wat kan een mens dan blij zijn
    hé met zoiets moois, geniet er van.......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en vrolijk, en ook nog handig voor je werkjes.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is geweldig, Mieke. Goede vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Mieke,

    dat is nog eens een vintage voltreffer!
    Echt leuk!! gefeliciteerd met je aanwinst...

    Groetjes van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen