woensdag 10 juni 2020

SANDWICHEN

Sandwichen, dat is het rijgen van top ( de voorkant), vulling en de achterkant. En al ken ik dan geen affostress, ik maak echt wel eens iets af.
Dus nu heb ik gesandwicht.
Eerst de boompjes: het was een leuk werkje. Nu moet ik nog bedenken hoe ik hem ga doorquilten.

Het ziet er al leuk uit hè. Die grote rand gaat er nog af hoor, maar dat werkt prettiger.
En deze is ook gedaan:
En kijk, zo hangen ze aan mijn ontwerpwand. Leuk om te zien en terwijl ik met iets anders bezig ben, kan ik bedenken hoe ik verder moet.

18 opmerkingen:

  1. Ja, hartstikke leuk! Die boompjes vind ik zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Mieke, die met de stippen heeft geen moeilijk quiltpatroon nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he die wand om steeds naar te kijken en te denken " hoe verder". Het bomenbos is leuk geworden. Veel succes.
    Groeten.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat super mooi zijn als het af is! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je quilts worden prachtig. Die bomenquilt, wat zal dat een mooie herinnering aan de reis zijn.
    Zo'n wand is wel super handig bij dit soort projecten. Ik zit daar ook over na te denken, maar dan voor knipsels in combinatie met kleine proefjes van haakwerk/breiwerk/naaiwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat altijd zo'n leuk woord 'sandwichen'... Fijn zo'n ontwerpmuur... dat zou ik ook wel willen, maar op een zolderkamer is dat niet zo eenvoudig.
    Je gaat lekker met de quilts!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het er maar druk mee. En de resultaten zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker bezig. Je hebt wel een ruime kamer nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk weer een stapje verder met deze leuke projecten. Mooi dat je ze zo aan de muur kunt hangen. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Héél leuk zeg! En wat een idee om ze zo op te hangen!! Wat je zegt..terwijl je iets anders doet kun je er rustig je gedachten over laten gaan 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat worden ze allemaal leuk Mieke, en heerlijk om
    er zo tegenaan te kijken en ondertussen te bedenken hoe
    je het allemaal gaat afwerken. kan me goed voorstellen dat
    zo'n extra rand er omheen een stuk handiger werkt om het
    goed recht te krijgen. Heel leuk om de vooruitgang te
    kunnen bekijken, ben benieuwd hoe t.z.t de eindresultaten
    er uit komen te zien. In ieder geval succes met alle vorderingen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Mieke, vooral je vakantie bomen, supermooie herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor, het quilten is ook een gezellig ontspannend werk vind ik altijd .."

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De boompjes zijn zo leuk bij elkaar en vertegenwoordigen een bijzondere reis.
    Maar ik ben echt fan van de stippeltjes quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alle beide lieve en mooie quilts.
    Dat is toch wel heel fijn een afwerk muur.
    Zo lokken ze je om er AFFO's van de maken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn zo'n wand om je werk op te hangen.
    De quilts worden prachtig.
    De boompjes zijn een mooie tastbare herinnering aan jullie reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze wandkleed heb je heel mooi gemaakt. Het ziet goed uit. Je zult wel veel plezier hebben om te maken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent goed op weg om twee mooie quilts te ‘affoën’!
    Ook ik ben fan van de boompjes❤️

    BeantwoordenVerwijderen