donderdag 25 juni 2020

DAGJE UIT

Gisteren waren we een dagje uit. Naar Den Bosch, deze keer. Het was wel heel lang geleden dat we daar waren en ik had (natuurlijk) weer wat stofjes nodig.
Na een heerlijk ritje zetten we de auto weg en liepen de stad in, op naar een Bossche Bol. Mét koffie op een leuk terras.
Daarna lekker rustig door de stad lopen, maar we moesten goed opletten, want er zijn altijd mensen die niet de looprichting van de pijle volgen. Waarom?? Afijn, ik zeg er wel altijd iets van, het is toch niet voor niets hè?
Natuurlijk gingen we naar Bossche Quilts& Meer.
Bij Mia had ik een leuk boek gezien. 100 moderne Blocks van Tula Pink. Wat een leuk boek, en wat een leuke nieuwe uitdaging! Ik heb al wat blokken gemaakt, maar miste nog wat stof. Dus deze drie maar gekocht. Leuk zijn ze hè, en zo anders dan wat ik normaal gebruik.




















In de winkel was een bee, dus ik schoof even gezellig aan. Ik had de hexjes van Kaffe mee, en die hebben we buiten op de foto gezet.
Als je op het linkje van de winkel hierboven klikt, zie je hem.
Daarna hadden we wel een lunch verdiend en gingen we naar Noemme. Deze zaak had ik op tv gezien. Twee jonge vrouwen die net gestart waren toen Corona uitbrak.
Daar hadden we een heerlijke lunch, met voor mij een glas Nieuw-Zeelandse wijn. Sinds ik daar geweest ben drink ik die vaker dan de Franse. 
En toen gingen we weer naar huis. Wat een heerlijke dag!!
P.S. ik heb een nieuwe profielfoto en een nieuwe foto bovenaan.


24 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk. Ben een beetje jaloers hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op mijn smart zie ik niks bovenaan. Geen foto bedoel ik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarschijnlijk omdat ie op de mobiele versie staat. Dat leest makkelijker op de mobiel. Scrol je helemaal naar beneden dan kun je kiezen voor de internetversie. Dan zie je het zoals op de computer met alles erop en eraan.

      Verwijderen
  3. Had je leuke nieuwe foto, en de foto bovenaan wel gezien.
    Wist even niet meer welk blog ik nou aan het lezen was :-)
    Gezellig zo'n dagje Den Bosch. Dan natuurlijk lapjes scoren.
    Heftige kleurtje hoor, maar dat past wel bij jou.
    Dat je na de Bossche bol nog een lunch op kan! Daar kan ik wel een dag op teren hoor, zo machtig al die slagroom.... maar lekker!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klopt, FLoor. IK wil de tekst in de quiltfoto veranderen, maar ik kan niet ontdekken hoe dat moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zomers, eigenlijk alles wel.
    Je header, je profielfoto en je dag in Ben Bosch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was een nuttig, gezellig en lekker dagje uit! Je staat er goed op, op je nieuwe profielfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke zomerse foto en je hebt mooie lapjes gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke die nieuwe foto's. Den Bosch, zo'n heerlijke stad.
    Probeer dit eens. Bovenin de balk op je blog naast nieuwe post staat ontwerp. Als je daar op klikt verschijnt er een rijtje mogelijkheden. Klik op lay-out, dan zie je nieuwe mogelijkheden om wijzigingen aan te brengen. Probeer koptekst bewerken, wie weet lukt het. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Mooi dagje en zo kun je er weer even tegenaan. Zo'n dagje blijft je wel weer een paar dagen bij en kun je nagenieten van alles.
    Morgenmiddag zie ik voor het eerst een quiltgroepje weer. Verheug me erop elkaar weer te zien (ook al is het warm pffff)
    We laten ons verrassen wat er van de stofjes gemaakt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O ja Mieke, voor ik je blog ging lezen zag ik je nieuwe profielfoto,
    wat een leuke foto, je ziet er altijd zo heerlijk spontaan uit
    en dat ben je natuurlijk ook. Wat een super gezellig dagje hebben
    jullie gehad , mooie lapjes gescoord en allerlei lekkers, jammie.
    Mooi ook je nieuwe header, wat een prachtige quilt is dat toch.
    Geniet maar heerlijk na van deze fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was gezellig dag je eruit geweest aan de terrasje gezetten.lekker genieten. Het ziet niet verkeerd uit om lekker te eten. Mmmm... Nu even niet. Ik heb last van warmte. Mooie stoffen heb je daar. Frisse kleuren. Je vorige logje heb jij mooie krantenbak gemaakt. Ik vind je zo knap gedaan. Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk toch zo'n dagje Den Bosch! Gelukkig mogen we nu weer een terrasje pikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat klinkt als een heel fijne dag!
    En die Bosse Bol ... mmmmmmm ...
    Mooie stofjes heb je gescoord.
    Je nieuwe foto's waren me al opgevallen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker hoor, een dagje Den Bosch (letterlijk en figuurlijk) Een fijne stad waar ik veel (stap)tijd heb doorgebracht. En als je daar dan ook nog de perfecte hobbywinkel hebt en mooi weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. IK vind je profielfoto prachtig Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijke bollen, mooie stofjes, leuk uitstapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige stofjes! En een stralende nieuwe profielfoto!
    Grappig dat je dat zegt, van die pijlen in Den Bosch. Toen de situatie nog wat serieuzer was dan nu, was ik ook in Den Bosch en toen viel me dat ook al op :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn er toch een leuke dingen om te doen. En je foto is leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto van je werk Mieke.
    Fijne stad hè, ‘s-Hertogenbosch, het was genieten voor jullie, heerlijk toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn zo'n dagje samen uit. Den Bosch is een mooie stad en daar hoort dan zeker een Bossche bol bij. Leuk dat je dan meteen een bezoek kunt brengen aan de quiltwinkel. Een heerlijke afsluiting van de dag hadden jullie.

    BeantwoordenVerwijderen