vrijdag 19 juni 2020

ZWEMMEN OP TEXEL

Bijna twee jaar geleden overleed mijn vader. Ik heb heel veel leuke herinneringen aan hem. Over één daarvan gaat dit bericht. 
Een paar jaar geleden waren we met mijn vader op Texel.
We hadden lekker gegeten in een strandtent,













en omdat het heerlijk weer was, dook ik na afloop de zee in. Gewoon in mijn ondergoed, want ik had geen zwemspullen mee.














Mijn vader vond het geweldig en altijd als we daarna op Texel waren geweest, vroeg hij of ik gezwommen had en had het weer over het zwemmen wat ik toen deed.
Nu we vakantie op Texel vierden, besloot ik hier een werkje van te maken.
Eerst het strand en de zee.
Nog meer zee.

En daar staat mijn vader en ik heb hier maar een bikini voor mezelf gemaakt.
Wat een leuk werkje.
Ingelijst en wel kan ik heerlijk van genieten.
De stofjes voor de broek en overhemd van mijn vader zijn van zijn kleren gemaakt. Ik had gelukkig wat kleding mee naar huis genomen toen we zijn appartement leeg moesten halen.





19 opmerkingen:

  1. Nou inderdaad staat je nieuwe post nog niet vermeld. Misschien komt dat nog? Maar ik ging al op zoek en wat is dat ontzettend leuk. In de eerste plaats de herinnering natuurlijk, maar ook wat je er van gemaakt heb. Zo mooi. Die lijst maakt het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Mieke ik heb hier maar een woord voor " geweldig" ik word hier stil van.
    Groeten.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met een hele grote glimlach leest ik dit!
    Wat een geweldig mooie herinnering!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar heb ik maar 1 woord voor, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie herinnering met de eigen kleding van je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk familie verhaal, dat zeker nog vele malen wordt verteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan Mieke, en zo'n prachtige herinnering aan je vader. Ook nog gemaakt van zijn kleding, hij is vast trots op je.
    Keurig heb jij nu een bikini aan haha!
    Lekker van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk gedaan, een mooie herinnering aan je vader, ik denk dat je elke keer als je het ziet moet glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je die leuke herinnering mooo vorm gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi heb je dat gemaakt Mieke. Een tastbare herinnering !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke herinnering aan de zee en je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt fantastisch Mieke, zo liefdevol 🧡 het is een
    prachtig schilderijtje geworden om te koesteren. En zo mooi
    dat je vader kleding aan heeft van zijn eigen kleding.
    Echt FANTASTISCH gemaakt!!!

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was mooie herinnering van je vader. Liefdevol heb jij gemaakt. Wat mooi gedaan. Je vader eigen kleding gemaakt. Ontroerd me... Wij zijn weer terug gegaan naar Yova. Niet meer bij Skyblog. Ik hoop dat je daar eens bezoekje komen. Fijn weekend. Als url aanklikt dan kom je daar terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig om je herinnering aan dit moment op deze manier vast te leggen. Héél knap gedaan!! Iedere dag met een grote glimlach en een warm gevoel naar kijken!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niks mis mee toch, Texel. En een stuk minder ver rijden. Wat een geen woorden voor mooi werkstuk als herinnering aan fijne tijden. Zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat leuk gedaan, een prachtige herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen