woensdag 17 juni 2020

VAKANTIE OP TEXEL

We boften geweldig met het weer, en toen het weer mocht gingen we heerlijk op een terras koffie drinken, Met appelgebak. Wat voelden we ons rijk!!
En dankzij het mooie weer genoten we van al het moois dat Texel te bieden heeft.











Ik maakte dit bericht met de nieuwe Blogger. Het viel me mee, maar ik vraag me wel af, waarom er steeds een linkje gemaakt wordt als ik een foto wil verplaatsen. En die grote stukken wit tussen de foto's krijg ik ook niet weg. Kwestie van wennen, denk ik dan maar.
En weten jullie of alle (oude) berichten bewaard blijven?

15 opmerkingen:

  1. Ik kan je niet helpen met de nieuwe Blogger. Maar de oude berichten zullen toch zeker wel bewaard blijven, lijkt mij.
    Wat een prachtige foto's, dat was genieten zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er fijn uit allemaal. En wat blogger betreft ...grrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan je niet helpen met de nieuwe Blogger, ik heb het nog niet uitgeprobeerd...
    Maar het is wel duidelijk dat jullie hebben genoten op Texel!
    Lang geleden dat ik daar geweest ben, maar 't is prachtig daar.
    En op de één of andere manier heb ik de afgelopen week al zoveel mensen over Texel gehoord! Het is echt favoriet dit jaar geloof ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn toch dat jullie nog een aangepast plekje konden vinden op een camping op Texel. Het is toch genieten om op de fiets dit eiland over te gaan.
    En op de fiets zie je meer is mijn ervaring.
    Wij hebben 10 dagen in de omgeving van Winterswijk gefietst en genoten.
    Wat dat betreft hebben wij niet veel nodig om te genieten. Fietsen draadjes lapjes naald en draad meer is niet nodig.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was genieten op Texel. En die vuurtoren komt me bekend voor ... 😉
    NIeuwe blogger is in mijn ogen wat betreft foto's plaatsen absoluut geen verbetering. Hopelijk verhelpen ze dat nog. In hun waarschuwing staat telkens dat je terug kunt naar de oude versie, maar dat zal vast niet oneindig duren. Nergens staat dat je oude blogs verdwijnen. Toch maar een update maken, heb je de boel in elk geval veilig gesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iedereen heeft het maar over de nieuwe Blogger, maar ik weet van niets en heb ook niets gezien op mijn blog.
    Hoe komt je er aan en gaat de oude dan weg zonder dat ik er van weet?
    Hou helemaal niet van nieuw, en hoe je van de oude een update kunt maken.... geen idee hoe dat moet.
    Maar je foto's zijn mooi. Zal van de week ook weer eens in de aanslag gaan en deel 2 van mijn verslag maken.
    Jullie hadden mooi weer, bij ons was het wel minder die week.
    Mooi hè, al die bloemen op Texel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie konden genieten op Texel.
    Prachtig eiland al zijn we er maar 1 keer geweest.
    Mooie foto's.
    Ik lees voor het eerst over nieuw in Blogger, het is al 8 jaar geleden dat ik de mijne maakte, met veel geknutsel en gezoek.
    Hoop maar dat het zo kan blijven.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was echt boffen met het weer op Texel! Nu onweert het hier flink!
    En van de nieuwe blogger heb ik nog niets gemerkt, wel steeds een vraag van Google dat ik moet inloggen, nu gelukkig weer gewoon?
    Ik hoop maar dat het zo goed blijft gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's maakte je daar. Een plek waar we zeer zeker ooit ook een keertje naar toe willen. Genieten en nagenieten! Dat nieuwe bloggergedoe heb ik nog niet durven uitproberen. Maar als ik hier zo die reacties lees, ben ik er al niet meer erg gerust in?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie hebben het echt heerlijk getroffen Mieke, sfeervolle
    foto's laat je ons zien. heerlijk hé dat een terrasje pakken
    weer mogelijk is. Ik zie je genieten daar. Wij hebben afgelopen
    zaterdag ook voor de eerste keer weer op een terras gezeten,
    lekker broodje gegeten en koffie gedronken, en genoten ervan.

    Dat linkje waarover je schrijft snap ik ook niet helemaal, heb het
    zelf nog niet geprobeerd maar dat zal later wel duidelijk worden.
    Misschien kan je de foto's met je backspace knop een regel hoger
    krijgen waardoor het wit smaller wordt.
    En wat de oude berichten betreft, denk ik dat je je daar geen zorgen
    over hoeft te maken. Blogger wil iets verbeteren??? ook al lijkt
    het er allemaal niet handiger op te worden, maar ze kunnen jaren
    lang verzamelde berichten natuurlijk niet zomaar laten verdwijnen
    zonder dat duidelijk aan te geven. Het gaat alleen maar om een wat
    andere weergave en bediening zoals we gewend zijn. Over een aantal
    weken weten we niet beter. Het nieuwe normaal van Blogger hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie hebben echt goed weer. Lekker teras nemen met appelpuntje met slagroom erop. Mmm... Bloggers weet ik niks van. Mooie foto's uit Texel. Mooie omgeving daar te zien. Lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is jaren geleden dat we op Texel waren, maar ik weet wel dat we het héél mooi vonden.
    Wat blogger betreft kan ik je niet helpen, want ik kon deze week zelf niet eens een nieuw bericht maken en heb toen alles weer snel terug naar het oude gezet. Vraag het dit weekend maar even aan onze schoonzoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geluk zit in kleine dingen. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    De foto's zijn prachtig.

    Zelf ben ik nog niet zo blij met de nieuwe blogger. Eerder uploadde ik alle foto's en zette ze dan één voor één tussen mijn tekst. Nu komen ze allemaal tegelijk tussen de tekst, maar dan niet op de plek waar ik ze wil hebben ... Het zal vast even wennen zijn. Voor zo ver ik op de hoogte ben, is de lay-out vernieuwd, maar blijven al je berichten gewoon staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je foto's van Texel zijn prachtig, Mieke. En die nieuwe lay out van Blogger is een drama!

    BeantwoordenVerwijderen