maandag 14 oktober 2024

WORKSHOP BIJ HILLY EN EEN NIEUW SCHORT.

Hilly had een leuk verjaarscadeau voor me, een workshop bij haar thuis.
Ik moest allerlei leuke dingen meenemen, kijk maar eens:
















En natuurlijk een schort. Dat had ik wel, maar het was oud en op. Van vier fat quarters maakte ik een nieuw.






















We hebben ontzettend fijn gewerkt.
Eerst moesten er twee A-viertjes bestempeld worden. 
Daarna moesten de lapjes drogen en werd ik getrakteerd op een heerlijke lunch.
En toen kwam het allerleukste. De lapjes snijden en er dan een leuke collage van maken. 



Nu moet het nog afgewerkt worden. 




12 opmerkingen:

  1. Leuk verjaardagscadeau en een nieuw schort van leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een cadeau. Superleuk om te doen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die collage ziet er heel leuk uit. Een mooi cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk cadeau! En gezellig samen om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een bijzonder cadeau !Wat heb je er een mooie puzzel van gemaakt! Een fraaie collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig cadeau en je houdt er ook weer iets leuks aan over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow, wat een leuk idee om zo een collage te maken! Een heerlijk verjaardagscadeau om zo samen een fijne dag te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er leuk en spannend uit.
    Ook lekkere koekjes op tafel.
    Een origineel kado, super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk cadeau en een leuk schort! Ik wil het graag van je leren.

    BeantwoordenVerwijderen