woensdag 9 oktober 2024

NAAR JANNY

Vorige week was het weer zover, ik ging naar Janny.
Deze keer weer eens aan de slag met de gelliplate. Onderweg nam ik natuurlijk weer een kopje koffie.





















We hebben hard gewerkt met grote vellen papier, dat was weer eens iets anders en erg leuk.
Na een paar uur had ik een aardige stapel.





















Janny heeft een fijne grote werktafel, we hebben elkaar weer geïnspireerd en geholpen.




Helaas was het op de terugweg heel erg druk. 
Volgende keer ga ik wat eerder van huis zodat ik ook weer wat eerder we naar huis kan.
Tjonge zeg, in dit korte stukje heb ik zes keer het woord “weer” gebruikt. 

6 opmerkingen:

  1. Oh, wat hebben jullie mooie vellen gemaakt. Ik zie er veel prachtige stukken in. Ideaal voor kaarten en boekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk dagje was dat weer Mieke. Mooie bladen heb je gemaakt samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige afdrukken hebben jullie gemaakt! Een zeer productief dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt vast 'weer' een mooie serie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar ook 'weer' zo gezellig en creatief met zijn tweeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om iets samen te doen, ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen