donderdag 24 oktober 2024

QUILT VOOR JACKIE

Ik heb de smaak weer te pakken. Dus ratelt de naaimachine, wordt er gesneden en gemeten, geknipt, gestreken en nog veel meer.
Normaal gesproken zou ik eerst alle losse stukjes aan elkaar zetten, maar daar had ik nu geen zin in.
Dus maak ik deze keer de zes blokken per stuk af, en zet ze dan aan elkaar.
Geen idee of jullie me kunnen volgen, maar hopelijk weten jullie over een paar weken precies hoe ik te werk ging.
Eerst zocht ik de vier blokjes van het linkerblok.





















Netjes strijken, kijken of alles goed is, en dan aan elkaar naaien.
Dat ging lekker snel.





















Ik heb maar even opgeschreven wat ik deed, dan weet ik dat voor de andere blokken.






5 opmerkingen:

  1. Zó heerlijk om weer in de flow te zitten. En het gaat zo lekker, niks zit tegen. Wat wil je nog meer? Veel plezier met dit mooie quilttopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stukje bij beetje wordt het een quilt. Mooi joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stukje bij beetje. Wordt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke dag een stukje en het komt ook af!

    BeantwoordenVerwijderen