vrijdag 11 oktober 2024

POSTZEGELS

Onze dochter ging met haar kinderen en neef Johnny naar een postzegelbeurs. Of ik zin had om mee te gaan? Natuurlijk, dat wou ik wel eens meemaken.
Tafels vol postzegels, Johnny en Justin waren er niet weg te slaan.
















Ook Elise vond het leuk. Ze hadden alledrie een paar thema’s, bloemen, dieren, vlinders, heelal, en nog meer en ze hielpen elkaar fijn met zoeken.





















Ik had niet veel nodig, maar zag wel deze leuke postzegels van Kuifje.





















Mijn broer is groot Kuifjefan. Ik kan hier wel wat mee.
Na afloop gingen we met Maaike mee en konden we de postzegels uitzoeken.
Over een half jaar gaan we weer.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat ze hier zo enthousiast over zijn! Mijn moeder en opa waren fervente postzegelverzamelaars. Zegels met een thema zijn heel leuk om te sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verzamelen doe ik ze niet, maar ik hou wel erg van postzegels. Het zijn vaak, ondanks de prijs, kleine cadeautjes. Leuk dat die kinderen daar belangstelling voor hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist niet dat postzegels verzamelen nog steeds in trek was. Leuk dat ook jongeren hier enthousiast voor zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jongeren daar nu ook in geïnteresseerd zijn, vroeger zag je dat toch veel meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie kleinkinderen zo enthousiast zijn. Hier liggen ook nog een paar boeken, maar er werd meer vóór ze verzameld dan dóór ze. Ik zal eens kijken of Daan en Emma het leuk vinden om ze te bekijken. En volgens mij hebben we ook nog sigarenbandjes, dat zal helemaal een fenomeen zijn voor ze, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om samen met hun te kijken. Grappig hun interesse in postzegels. Je zou denken dat die helemaal verdwijnt. En je hebt zelf ook nog hele mooie postzegels gescoord. Super toch

    BeantwoordenVerwijderen