maandag 21 oktober 2024

QUILT VOOR JACKIE

Het gaat goed met de quilt voor Jackie. Ik heb er wat geel en groen uitgehaald en meer roze erin.





















Het zijn 24 blokken die per vier aan elkaar genaaid gaan worden.
Dus heb ik ieder blok apart op de foto gezet, dan kan ik geen fouten maken.


























En dan deze blokken voeren en de achterkant eraan. En dan alles “ quilt as you go” aan elkaar zetten. Dat heb ik met de quilt voor Neo ook gedaan. 
Voor de winter is hij klaar, hoop ik.

8 opmerkingen:

  1. Alleen al die eerste zin van dit blog geeft aan hoeveel werk je er aan hebt. Ook deze quilt wordt weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk, maar ook wat wordt dat mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is wel even werk, maar dan is het ook meteen een afgewerkte quilt. Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte meisjesquilt, wat slim om foto's te maken, je raakt anders snel in de war.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geloof je meteen want heb er totaal geen verstand van.Maar met jou enthousiasme bij de uitleg en foto’s kan het niet anders dan voldoening geven en mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen