maandag 7 oktober 2024

VOORLEZEN

“ Oma, kom je bij mij voorlezen?”. 
In verband met de Kinderboekenweek waren (groot)ouders welkom om te komen voorlezen op de speelzaal van Jackie. 
Toen Jackie dat vroeg zei ik natuurlijk meteen ja, want ik vind voorlezen leuk en belangrijk. 
Dus ging ik donderdag naar de speelzaal met twee boeken in mijn tas.
Het was erg leuk, de kinderen waren enthousiast en ik vond het ook erg leuk.


Volgende week gaat opa ook nog voorlezen. Jackie heeft er nu al zin in.


6 opmerkingen:

  1. Superleuk. Wij waren ook uitgenodigd op de school van onze jongste kleinzoon, maar dan hadden we er om half negen moeten zijn. Deden we niet. Wel erg jammer, ik had het erg leuk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Mieke. Jackie vindt het geweldig, dat is haar aan te zien. Ik deed het ook een keer bij Saar en genoot er zelf ook van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. En oh zo belangrijk. De kleinkinderen natuurlijk helemaal trots

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou daar ook best voor open staan, heel leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Je kleinkind natuurlijk zo trots als een pauwtje.

    BeantwoordenVerwijderen