maandag 30 september 2024

MOOIE STOFJES

Ik zat te wachten op stof voor de quilt van Jackie. Dus ik verveelde me een beetje, maar gelukkig kan dat opgelost worden.
Toen wij in 2023 in Nieuw-Zeeland waren, gingen we natuurlijk naar quiltwinkels. In deze winkel kocht ik hele leuke stofjes.
Een jelly roll ( dit is een serie bij elkaar passende stofjes van stofbreedte (110 cm. ) bij 6,5 cm. 
















En wat mooie bijpassende gebloemde stofjes.
















Toen ik de lapjes gestreken had, zag ik weer hoe mooi ze zijn.















Ik weet al wat ik er mee ga doen. 

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi van kleur en die stippelige stofjes doen me denken aan Aboriginal Art in Westerse uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie stofjes, daar komt vast iets heel moois van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stofjes, Mieke! Ben benieuwd wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen