zaterdag 7 september 2024

DUIZEND BLOGS

Heel veel post kreeg ik n.a.v. mijn duizendste blog.





















Dat betekende veel kaarten maken, maar ik begon op tijd. 
Deze keer ging ik voor kaarten met collages van papier.
Iedere kaart dezelfde onderdelen, maar allemaal anders. Een leuke uitdaging.
Een strookje uit een boek waar Mieke op staat, een uitgeknipte of gestanste tekening uit dit boek. Ik kocht het boek voor 2,50 op een rommelmarkt tijdens ons uitje Afsluitdijk.





















Terwijl ik bezig was, vond ik nog wat leuke dingetjes. Wat een bende hè, op mijn tafel.





















Hier zie je een paar kaarten. Hopelijk zijn ze goed aangekomen. 


















En natuurlijk maakte ik ook de enveloppen zelf.
















Eerlijk is eerlijk, ik vond het leuk om te doen, maar voorlopig was dit toch wel het laatste papierwerk. 
Omdat we nog even op vakantie gaan, hoef je geen kaart meer voor deze actie te sturen. 













25 opmerkingen:

  1. Wat een leuk resultaat en wat had je veel te maken. Iedereen wil graag post ontvangen.
    Het ontbreekt me even aan tijd, maar krijg wel zin in knippen en plakken. De chaos op je werktafel herken ik wel. Prettige vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je kaart, ik vind hem echt heel leuk. Nu dus weer verder met stofjes, maar eerst lekker op vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel ik het een beetje jammer vind van dat boek, vind ik je kaarten wel heel erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een leuke actie Mieke (al heb ik niet meegedaan). Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten! En een fijne vakantie toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt leuke kaarten ontvangen. De actie was dus een groot succes. De afzenders hebben ook superleuke kaarten ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt leuke kaarten gemaakt. Ik heb je geen kaart gestuurd, ik was even op fotovakantie dus ook niet over je actie gelezen. Jullie twee weer een fijne vakantie, we horen wel waarheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik deed niet mee, maar leuke kaarten maakte je! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten Mieke, zowel die je kreeg als die je verzond! Leuke actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kaarten zijn mooi 😍
    Een hele fijne vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van een fijne vakantie Mieke, en je kaartenrekje
    is weer sprankelend gevuld en lacht je toe bij thuiskomst.
    Mooie de kaarten die jezelf hebt gemaakt als bedankje,
    fijne tijd wens ik jullie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk toch, zo ben je natuurlijk wel even bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne vakantie! En de kaart is goed aangekomen, en ik ben er blij mee. Mooi met de meeuwen, goed uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O echt, heb je dat boek voor zo'n klein prijsje gekocht? Evengoed best een beetje zonde om daar de schaar in te zetten, maar ja voor die prijs kun je ook geen plaatjes/stickers kopenvnatuurlijk.
    Je kaartenrek ziet er weer aangekleed uit met al die leuke en mooie kaarten eraan! Ik heb jouw kaart ook gekregen en heb voor morgen een stukje op mijn blog klaargezet hierover.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk al die kaarten , een leuke klus!
    Geniet nog van je vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt. Dat was zeker veel werk, maar leuk om te doen.
    Wens je een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaarten heb je ontvangen voor je 1000ste blog en zelf weer prachtige kaarten terug gestuurd.
    Fijne vakantie.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaarten kun je maken met de afbeeldingen uit het boek, maar toch ga ik het mijne niet verknippen :-)
    Je rek is nu weer mooi gevuld, daar kun je met plezier naar kijken. Fijne vakantie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om te zien hoe jij zelf kaarten maakt Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gedaan! En nog proficiat! Els DDFZ

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je veel kaarten gekregen, Mieke! Ik was te druk om ook maar iets extra's te doen en ben blij dat het nu wat rustiger wordt...
    Het is een geweldig idee om kaarten vanuit dit boek te maken; ze zijn zò leuk!
    Fijne vakantie gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor je leuke toepasselijke kaart Mieke. Je begrijpt dat ik de genaaide envelop ook schitterend vond. Ik ga dat ook eens toepassen. Hoe ben jij ooit op dat idee gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen