vrijdag 27 september 2024

ETUITJE

Toen Elise bij ons was, vroeg ze of ik een etuitje wilde maken voor wat spullen. Koptelefoon, muismat en muis zaten in een ongezellig etui, vond ze.
Ze zocht stof uit, paars van buiten en stippels voor de binnenkant. De kleuren op de foto zijn niet mooi, maar de zon scheen te fel.






















Een leuke opdracht, vond ik. Dus hup, de volgende dag, aan de slag.
Met een uurtje was het klaar.

















Ik heb het hoesje in een envelop gedaan, kaartje erbij en op de post gedaan.
Woensdag kreeg ik een appje van haar: Het past super bedankt!


5 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo'n handige oma te hebben : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zulke etuis voor je kleinkinderen te maken. Ze weet haar handig oma dus ook goed te vinden. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn voor je kleindochter dat ze een handige oma heeft. Mijn kleindochter heeft er gelukkig ook een. En ik ben het niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op bestelling geleverd zo'n oma hebben we niet in de familie...

    BeantwoordenVerwijderen