zaterdag 28 september 2024

KASTANJES

We hadden heel veel kastanjes. Mooi om vrijdag met de kleinkinderen mee te knutselen, het was te nat en koud om naar buiten te gaan.
Ik had nog een boortje van mijn vader om gaatjes mee te maken. De kinderen hadden snel door dat je hier voorzichtig mee moet doen.





















Uiteindelijk was opa Jeroen de enige die zich geprikt had.
Na een uurtje waren er heel wat malle dieren en kettingen gemaakt.





















De oogjes zijn uit de tijd dat ik dieren en poppen haakte. Ze kwamen nu goed van pas.

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn hartstikke grappig en jullie zijn lekker bezig geweest! Wat boffen kinderen toch die een knutseloma (en/of opa) hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk! Ik heb ze ook al weer geraapt. Leuk om er zulke grappige dingen van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te doen met de kinderen, altijd dolle pret.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! dit deed ik vroeger ook met kinderen en kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen