zaterdag 14 september 2024

LEUK BOEKJE

Een tijd geleden maakte ik bij Janny een boekje voor de atc kaartjes.
Helaas kon ik het boekje niet goed gebruiken, te brede rug, te dik, het werkte niet.
Het leek me leuk om het boekje mee te nemen naar de Elzas om aantekeningen in te maken.
Ik haalde de inhoud eruit, en toen kon het veranderd worden.
Eerst geverfd papier in stroken snijden.
En daarna gaatjes in het boekje, zodat het papier vastgeknoopt kon worden.

Zo werd het een leuk boekje. Aan de achterkant van het gekleurde papier kan ik schrijven. Dat daar wat verf op zit, vind ik niet erg. Dat betekent dat het een echt handgemaakt boekje is.

17 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer fleurig uit, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Zo is het naar je zin, en bruikbaar,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat creatief opgelost! Nu kun je er veel mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk opgelost. Een mooi fleurig boekje is het .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan, zo kun je het toch gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, en het leek me zo'n handig boekje. Maar idd als het niet voldoet dan kun je het beter 'ombouwen'...
    Geniet nog maar even in de Elzas, het is er z

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je goed opgelost Mieke, nu is het tenminste te gebruiken en heerlijk kleurrijk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en leuk gemaakt boekje.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeft je boekje toch een mooie bestemming gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit wordt een heel bijzonder herinnering/aantekenboekje. Leuk en lekker vrolijk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen