zaterdag 13 april 2024

ZEVENTIG

Zeventig jaar. Ik zag er een beetje tegenop, want wat een leeftijd is dat, zeg. Maar gisteren werd ik het toch gewoon en het viel mee.
We hadden het feest al ( groots) gevierd, maar gisteren kreeg ik nog mijn cadeaus van Jeroen.
Een hele grote snijmat, een mooi quiltboek en een rolmes, nou, dat waren nog eens cadeaus die ik goed kan gebruiken.
















Heel veel leuke, lieve en mooie post. Een hele mooie envelop van Nieuw-Zeeland van Irene. O, we denken maar steeds, zullen we nog een keer? Of toch niet?
















En zelfs vandaag nog een mooie kaart!





















En natuurlijk allerlei goede wensen via mijn blog.
Ik kan er weer een jaar tegenaan. Dank jullie wel.

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie cadeaus heb je van Jeroen gekregen, daar heb je wat aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte, Mieke! Ik kan zeggen: het went dat getal 70. :) Super cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om je verjaardag zo te vieren. Leuk die felicitaties van diverse kanten.
    Je bent verwend met die mooie quilt cadeaus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig om je verjaardag zo te vieren! Mooie cadeutjes en lieve kaarten, en een fijn feest! En 70 is ook niet gek hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik had ook zo'n moeite met die 7 van 70. Het went hoor Mieke, nu weet ik niet beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig gebeurde er niks vreemds toen die 7 in je leeftijd kwam. Ben er al 6 jaar aan gewend :-)
    Mooi die grote snijmat en rolmes, altijd fijn om wat extra's te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik vond 70 ook een hele stap. Bij de andere x0 jaren had ik er geen last van. Nu bijna 1,5 jaar later denk ik: waar maakte je je zo druk over. Ga lekker genieten van de mooie kado’s. Fijn weekend. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Mieke, het is maar en getal hoor, je bent zo'n sprankelende vrouw dat je altijd jong blijft hoe oud je ook bent. Misschien later een beetje stijver en strammer maar kan het niet linksom dan doen we het gewoon rechtsom,. Jij blijft altijd sprankelen!!! Wat een heerlijk cadeau heb je van Jeroen gekregen, weet niet precies de maat maar als ik dat boek en de rolmaat zie in vergelijking kan het alleen maar een joekel zijn. En altijd fijn een stapel mooie kaarten, geniet er volop van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verwennerij Mieke, geniet ervan! En fijn dat het meeviel, dan weet ik dat alvast. We zijn van hetzelfde bouwjaar…😊

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nogmaals proficiat, dan zijn we nu nog een paar weken even oud. En, waar je over denkt moet je doen, Straks kan het niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd en een mooi nieuw jaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toen ik 70 werd was ik blij die leeftijd bereikt te hebben en volgend jaar hoop ik 80 te worden,ook al heb ik al jaren mijn pijn en beperkingen,je kan het wel wensen,maar hebt het niet altijd te zeggen hoe het leven zal verlopen.
    Maar jij bent in elk geval heel blij met je verjaardagscadeau,alle lieve wensen,belangstelling en het grootse feest 🥳
    Fijne dag en vier het leven!
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je voelt je zo oud als je bent... En als ik het zo inschat voel jij je jaren jonger dan je bent!
    Leuke en handige verjaardagscadeaus heb je gekregen, die komen goed van pas...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie cadeaus en heerlijke post, wat kan een mens nog meer verlangen op een verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kroonjaren voelen altijd een beetje als een extra hobbel waar je overheen moet. Van harte gefeliciteerd en geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een beetje laat maar alsnog Van Harte Gefeliciteerd. Ik had in maart ook een kroonjaar. Lig er vijf op je voor. Wij vierden dat met z'n tweetjes lekker in een hotel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is inderdaad maar een getal, maar een kroonjaar is bij mij ook altijd even wennen. Nu weer over naar gewone dagen na alle feestelijkheden. Mooie cadeaus! Ik ben heel benieuwd naar je oordeel over het boek…

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoals je weet lees ik je altijd wat later. Alsnog van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen