maandag 29 april 2024

NOG EEN TAS GEMAAKT

Ik was weer naar Janny. Deze keer had ik een rilbord nodig. Nog nooit van gehoord, maar gelukkig wist Janny het wel. Het is een plaat met inkepingen zodat je papier kunt rillen ( ribbels maken).
Het leek me handig om er een tas voor te maken, dan kan ik makkelijker de spullen meenemen. En tenslotte heb je nooit genoeg tassen hè ? 
Ik had nog leuke vogelstof uit Nieuw-Zeeland voor de buitenkant.


 



















En van Kaffe Fassett een nieuw stofje gekocht voor de binnenkant.
Zo, daar kan veel in. De tas is 45x40 cm.

22 opmerkingen:

  1. Superhandig idee. En tassen heb je inderdaad nooit genoeg. Een vrolijk exemplaar is het geworden, leuk, die vogelstof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stof, die vogeltjes! Ja, tassen komen altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handige tas om je hobby spullen in te vervoeren. Ik geniet er ook zo van als ik weer een "excuus" heb om een projecttas te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik vergeet te zeggen dat ik die vogelstof heel vrolijk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei de stoffen zijn leuk. De tas ook natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tas heeft het rilbord gekregen, lekker vrolijk door die vogels. Ze kwetteren toch niet, hè. 😂. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een absoluut gaaf exemplaar. Prachtig die vogels.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je tas is super en het rilbord kwam goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk ook deze tas, tassen zijn altijd heel makkelijk, en fijn te hebben en ook het maken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor gereedschap zijn die tassen te licht. Voor tekenspullen of een snijplank ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moest zo lachen om het zinnetje, [En tenslotte heb je nooit genoeg tassen hè ? ] Haha, volgens mij heb jij minstens 30 mooi zelfgemaakte tassen. Ook deze is echt prachtig geworden. Het is echt een handige project tas geworden en hier past mooi een rilbord in en een aantal gemaakte boekjes bijvoorbeeld. Een heerlijke crea-tas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaahhh, dat vogelstofje is echt om te zoenen! En de binnenkant past er zo mooi bij. Ben toch ook heel benieuwd wat jullie met het rilbord gedaan hebben, behalve dan in die prachtige tas stoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige stof voor je tas. Hij is super geworden. Daar kan inderdaad behoorlijk wat in.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke tas is dat geworden met al die Australische vogels!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Enig die vogeltas. Mooie stofjes komen altijd wel van pas, dat zie je nu maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super grappige stof, ik moest er gewoon van lachen. Een super gezellig en vrolijk stofje en inderdaad, tassen heb je nooit genoeg. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel goed "excuus" om nog een tas te maken ;-)
    Prachtig met die vogels en ook de binnenkant is super leuk. Maak je de tassen zo dat je ze ook binnenste buiten kan gebruiken? Of zit er wel echt een binnen- en buitenkant aan qua afwerking?

    BeantwoordenVerwijderen