woensdag 10 april 2024

TAS VAN BY ANNIE

Zo, dit wordt het laatste bericht over de tas. Want hij is af!!
Ik denk dat ik er in totaal zes hele dagen aan gewerkt heb. Maar dan heb je ook wat!
Op de buidel ook een extra trekker gedaan:













En hier nog wat foto's. 




































Het is een prachtige tas ( Travel Essentials 2.0) geworden. Ik vind het knap van mezelf dat het me gelukt is. 
P.S. Het is een tas voor op vakantie. Je doet je toiletspullen erin en aan de lus met ring kun je hem ophangen. Maar dat vind ik zonde van de mooie tas. Ik ga hem gebruiken als hobbytas. Lekker handig met al die vakken. 







25 opmerkingen:

  1. Wat ingenieus, met al die vakken! Kan me voorstellen dat het veel werk was. Ik vind de kleuren en de stoffen echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap Mieke, zo’n bewerkelijke tas, en zo mooi gemaakt!
    Hier zul je veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een 10 met een griffel! Voor zo’n kunstwerk door jezelf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, zo'n beauty mag best een paar keer langskomen hoor... En wat een tijd heb je er aan besteed. De tas ziet er dan ook perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachttas. Dat zou jammer zijn om hen alleen als toilettas te gebruiken. Hij verdiend het om geshowed te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel werk, maar ook een mooi resultaat. Daar mag je mee gezien worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook knap van je. Dat sowieso. Ik vind hem bovendien heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige tas gemaakt, heel knap hoor.
    Mooie vrolijke kleuren, en elke dag gebruiken zou ik ook doen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het echt heel knap gedaan Mieke, daar mag je best trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met zo’n zelfgemaakte mooie tas mag je gezien worden,mijn welgemeende complimenten!!!
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geeft niets dat je de tas vaker hebt laten zien, je hebt er ook veel ‘werk’ aan gehad, hij is prachtig en ik snap dat je trots bent op jezelf. Vroeger dacht ik ook wel eens, ik ga een tas maken, al vlug merkte ik dat daar heel wat bij kwam kijken en dat je heel nauwkeurig moest werken, daar had ik toen niet het geduld voor. Nu zou ik het misschien wel kunnen, maar ik wil al zoveel;) Ik zou hem op een plekje hangen waar je de tas veel ziet, dan kun je er fijn van genieten. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De tas is heel erg leuk geworden. Veel werk maar nu heb je ook iets. Mooie frisse kleuren steken mooi af bij de kleur van ritsen.
    Groeten'
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is de tas prachtig geworden. Je hebt ook mooie stof. Ik snap dat je het niet als een toilettas gaat gebruiken. Je hobbyspullen gebruik je vaker. Veel plezier ermee. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige tas geworden Mieke.
    Zes dagen aan gewerkt, dat is best heel lang, maar het is het dan ook waard.
    Je kunt zeker trots zijn op jezelf dat het gelukt is.
    Super handig met al die vakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Mieke, mijn complimenten, prachtig !
    Veel werk, maar dat zie je er ook wel vanaf.
    Prachtig die combinatie van stoffen, maar dat is jou wel toevertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad Mieke, van mij krijg je ook dikke complimenten. Wat een schoonheid is het geworden en izeker was het heel bewerkelijk dat zie je zo aan de tas. Echt een knap stukje werk om trots oop te zijn. Je gebt er een mooie bestemming voor bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mieke, wat heb je dat prachtig gedaan, het is een supergave tas geworden met een geweldige bestemming. Wat ben je toch handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Groot gelijk, prachtige hobbytas. Zoiets moois hang je niet even aan een haakje in het sanitairgebouw op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ongelooflijk knap gemaakt en zo fleurig, echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi is 'ie geworden! Wat handig met al die vakjes. Leuk om hem voor hobbyspullen te gebruiken inderdaad.
    Een feestje om mee te nemen deze mooie tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een prachtige tas geworden. Vrolijke kleurrijke stoffen en de combinatie van strepen en bloemen vind ik heel fraai.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is echt geweldig leuk geworden. Tassen maken is best veel werk.

    BeantwoordenVerwijderen