maandag 8 april 2024

TAS VAN BY ANNIE

Dinsdag ging ik met de tas verder. Het was best nog veel werk, maar omdat ik al zo ver was, was het heel leuk om de tas af te maken.
Kijk hoe een lelijke naad met een mooie zelfgemaakte biasband afgewerkt wordt.


















En daarna rustig verder gaan.
De vakken zitten erop.





















Het handvat:





















Dit vond ik raar, een lus die uit een zak komt. Als je die lus gebruikt, kan de rits niet dicht.





















Gelukkig zaten er extra trekkers bij de rits en kon ik het veranderen.
Veel mooier toch?
















En toen meteen nog een koordje met haak om sleutels aan te doen.
















Woensdag ging ik verder.

20 opmerkingen:

  1. Hij wordt super. De ByAnnie patronen zijn echt mooi en geeft goede beschrijving . Succes met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bijzondere sluiting zo! mooie stofjes nu de laatste bewerkingen , succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat slim van je met die rits, zo werkt het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er al geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, vanaf de iPad ben ik dus anoniem, dat vergeet ik steeds.
      Groet van Kitty

      Verwijderen
  5. Een tas met geheimen, heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, bijna klaar en nu al zó mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er wég van: de combinatie van de bloemenstof met dat vrolijke roze/roze streepje is zó vrolijk! Je oplossing met de rits is ook top. Je hebt er aardig werk aan, maar het resultaat mag er nu al zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien was die lus wel als sleutelkoord bedoeld voor in het ritsvak. Maar je hebt het prima opgelost zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kleurtjes, echt een hippe tas :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt mij wel oppassen bij het maken dat het goed komt.
    Hele mooie kleuren.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een leuke tas! En zo netjes genaaid ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stoffen. Ben benieuwd naar welke tas je maakt. Deze ritsen met extra runners vind ik een uitkomst. Mijn fournituren winkeltje heeft ook voor gewone ritsen extra runners. Dan verknip ik een oude rits voorin een tas. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bloemen en streepjes, wat een prachtige combi is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het wordt een leukerdje, de stof doet het hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is al een beauty, en slim opgelost bij die lus Mieke, dat is jou wel toevertrouwd natuurlijk. Die stoffen zijn om te zoenen zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleuren allemaal.
    Het biaisband zorgt voor een nette afwerking. Ik houd daar altijd van.
    Ga nu gauw naar je volgende berichtje, want volgens mij is de tas daar af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen