vrijdag 2 augustus 2019

PROJECTBAGS

Voor de vakantie las ik bij hip en kleurig van Jeanette, over projectbags. En omdat ik gek ben van tassen vroeg ik haar naar het patroon. Zij stuurde het me via de mail, maar het was in het Engels en ik snapte er niet veel van.
Maar met een beetje logisch nadenken en dankzij een meegestuurde tekening van Jeanette lukte het me toch. Ik maakte eerst deze roze. En zoals zij schreef, als je er één hebt gemaakt, wil je er nog eentje maken en dan.....
En dit is de tweede. Zijn ze niet enig?
Ik zou er nog wel veel meer willen maken, maar ja, wat moet ik ermee?


15 opmerkingen:

  1. Ze zijn zeker enig. Superenig zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt ook iets voor een creatieveling! Wat heb je dat leuk gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk!. Altijd gemakkelijk, om verschillende tassen te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tas is echt leuk geworden zeg, op naar de volgende haha............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk! Je kunt er meerdere maken en op een marktje gaan staan en verkopen. Op het Hoorndermarktje op donderdagmiddag misschien?
    Of voor elk project waar je mee bezig bent een tas? Ik wed dat je kamer dan vol met tassen zal staan:) Maar ik snap wel wat je bedoelt, leuk om te doen maar ja.....
    Groet Alice.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tassen, altijd makkelijk, bij elke outfit een andere tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hardstikke enig!!
    Leuk dat je er toch uitkwam. Het is ook niet zo heel moeilijk.
    Maar wel verslavend....steeds weer een andere kleurencombinatie....en ook leuk als kadootje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tassen. Je zou ze kunnen verkopen, er is vast veel animo voor.
    Maar ik ben bang dat je ze allemaal zo leuk vindt, dat je er geen één kwijt wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n tas. Ik wil het patroon ook wel 😁🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke tassen! Ja, als je eenmaal de smaak te pakken hebt. Zijn ook wel leuk om voor kinderen te maken in leuke stofjes! Als gymtas of zo?
    Mijn kleindochters zouden dat in ieder geval wel heel leuk vinden denk ik.
    Ik loop beetje achter met blogs lezen dus zag ik ook je geborduurde dekseltjes. Heb een paar jaar geleden ook wat patroontjes gekocht voor op dekseltjes. Leuk om op een zelfgemaakt potje jam een zelfgemaakt dekseltje te doen. Heb ze ook voor van die ienimimni dekseltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk zijn ze!
    Met handvatten ook heel handig. Dan kun je ze aan de leuning van je stoel hangen. Gewoon thuis, maar ook aan de campingstoel of stoel in de trein. Mocht je er nog meer willen maken en een keer willen variëren: het Nederlandse patroon vind je bij Craft Kitchen. Ik maakte er ook één ... terwijl ik dit typ, bedenk ik mij dat je deze wel gezien hebt. Beetje overbodige informatie dan ... hahaha ... nou ja, beter twee keer ...
    Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat jij ze ook maakt Mieke! Ik heb er geen geduld voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij echt creatief om te maken. Verschillende tassen ziet prachtig uit. Ik heb ze ook verschillende tassen. Mooi gemaakt. Knap!

    Fijne dag avond. Groetjes van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn erg leuk! Gelukkig ben ik geen tassenmaakster. 😉 Alleen heb ik een keer de Catch all Caddy gemaakt voor mijn quiltspullen. Wel onder begeleiding hoor! Bij Willeke, Fat Quarters Culemborg.🤗

    BeantwoordenVerwijderen