donderdag 15 augustus 2019

ARTALMERE

Dinsdag was er weer ArtAlmere. Wat bof ik toch met zo'n leuke groep gelijkgestemden. Deze dag was Eike er ook. Zij wil graag meedoen en ze is van harte welkom.

Eerst laat ik de kaarten zien die we voor Hilly gemaakt hadden n.a.v. het borduren van de vorige bijeenkomst. Het zijn gewoon echte kunstwerkjes!
Deze maakte ik voor mezelf, de ander kreeg ik nog van een vorige keer. Ik voelde me bij het borduren helemaal zen en liet me door Japan inspireren.
Er was weer heel veel werk meegenomen en dat laat ik hier zien:
Van Marianne: prachtige bloemen in een vaas:
Een prachtige Afrikaanse quilt van Eike:

Mia was druk in de weer met verf en water en kijk, hele leuke werkjes:
Ik had voor mijn verjaardag ( in april) een prachtig boek gekregen, daar kunnen we natuurlijk ook eens wat uit maken.
Mia had een leuke kaart voor me gemaakt:
En deze kreeg ik van Hannie
Binnenkort laat ik zien wat we onder leiding van Hilly gemaakt hebben. Nu ga ik manlief helpen met het opruimen van de schuur.


12 opmerkingen:

  1. Wat een diversiteit in die groep. Leuk om te zien.
    Je hebt mooie en bijzondere kaarten mogen ontvangen!
    Succes met de schuur-klus,moet ook gebeuren.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop mooie kaarten en zo verschillend.
    Die met de knopen is ook leuk bedacht, je moet maar op ideeën komen.
    Maar dat gaat natuurlijk vanzelf als je gezellig bij elkaar komt.
    Als je zulke kaarten krijgt blijven ze natuurlijk altijd bewaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Creativiteit alom. Leren van elkaar, hoe inspirerend is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel verscheiden en toch stuk voor stuk pareltjes!
    Heel benieuwd naar het boek. Ga ik eens opzoeken.
    Ik val momenteel een heel klein beetje in een zwart gat, geen academie tijdens de zomer en niet genoeg inspiratie of aanmoediging om iets nieuw te starten. Zo 'n groepje gelijkgezinden moet heel tof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ze allemaal schitterend, en bij de laatste is het zo creatief om het borduursel van de stof af te laten lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn jullie goed bezig, echt Art...
    En wij boffen om mee te mogen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze alle 4 mooi en inderdaad, die van jou lijkt wat Japans. Verder vind ik de bloemen op die prachtige blauw/paars/groene achtergrond geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier een heel gevarieerd experiment met het stof veranderen!
    Wat leuk, om de verschillende bewerkingen te zien!
    Mooi werk van de leden, en een super boek . Dit ken ik niet , heb er verschillende van Alisa Golden, ook zeer de moeite waard!
    Succes met jullie groepje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo'n groep!
    Jullie maken mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie maken echt hele mooie dingen. Prachtig gedaan. Stoffen ziet verschillende kleuren. Dan maakt juist mooier daardoor. Knap werkje gedaan. Je bent goed bezig. Fijne dag. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sinds ik jou volg kijk ik met andere ogen naar quilt werk. Wat zitten er mooie dingen bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zulke uiteenlopende technieken. Wat kan er toch veel in handvaardigheidland.🤗

    BeantwoordenVerwijderen