zondag 18 augustus 2019

KAFFE HEXJES

Elise en Justin vonden het gelukkig echt leuk om te helpen met het in elkaar leggen van de quilt.
Elise legde de bloemen neer en Justin gaf de paarse tussenstukjes aan.
 
Het was een heel gepuzzel, maar ze gingen als een speer. Ik heb besloten de bloemen te laten zoals zij ze neergelegd hebben. 
 
Na afloop mochten ze even op de quilt liggen.
 
En natuurlijk wilden ze op de foto met hun lievelingsbloem.
 
 
Ik ga nu de paarse stukjes eraan naaien en dan ben ik weer een hele stap verder.

16 opmerkingen:

  1. Prachtig werk! En prachtig neergelegd door Elise en Justin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat waren ze daar leuk mee bezig! Gezellig en met een een mooi ontwerp voor de top. Lief die foto's met hun lievelingsblokken. Ik moet er even aan terugdenken dat mijn kinderen dat ook graag deden als ik wat blokken af had....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat word een fleurige quilt! Gezellig om dit samen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet deze guilt dingen heel mooi uit. Leuk dat je met kleinkinderen bezig houd. Kinderen vinden echt leuk om te doen. Hij is zeker mooi geworden.Fijne dag. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zulke quilthulpjes, daar heb je wat aan.
    Ze hebben het heel leuk neergelegd, waarschijnlijk zonder te veel nadenken wat wij altijd doen (tenminste ik doe dat).
    Leuk dat ze ieder een andere smaak hebben qua lievelingsblokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er vrolijk uit Mieke en wat leuk dat je kleinkinderen je zo goed hebben geholpen. Zelf blijf je altijd schuiven is mijn ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Slim om je kleinkinderen in te schakelen dat scheelt een hoop puzzelwerk waar je waarschijnlijk zelf niet altijd tevreden over bent. Blijven schuiven lees ik hierboven.
    Ik blijf zitten met de grote vraag hoe je dat nu verder doet. Ik zie je zittend op de grond de boel met de hand aan elkaar naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gezellig zo'n legpuzzel! Wat zijn ze trots op hun werk...
    natuurlijk moet je ze zo laten !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn hè Mieke dat je dit met de kleinkinderen kan doen. Het ziet er prachtig uit, complimenten voor Elise en Justin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit wordt een leuke herinnering-quilt voor je kleinkinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige hexen heb je gemaakt, leuk dat je kleinkinderen
    Dit zo leuk vonden om uit te leggen............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, super toch om dit met de kleinkinderen te doen... En zo te zien zijn ze er zelf ook helemaal verrukt van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk dit, Mieke. En wat zijn je kleinkinderen er lekker mee bezig, een mooi stel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gossie mikkie wat een werk. Alles met de hand genaaid?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je de hexagonnen aan elkaar gaat zetten zoals jouw kleinkindjes ze hebben neergelegd. Een speciaal verhaaltje bij deze quilt.🤗

    BeantwoordenVerwijderen