vrijdag 9 augustus 2019

SMALLE LIJNEN

Nu het af en toe wat koeler is, ben ik weer op zolder te vinden. Ik had nog steeds niets gedaan met de smalle lijnen, en dus ben ik gaan snijden en naaien.
Zo hing het aan mijn ontwerpwand:
En na heel veel snijden, en naaien en snijden enz. komt er iets leuks te voorschijn.
Een reepje van 2 cm. breed om twee stukken aan elkaar te zetten.
Ik wil het om een canvaslijst doen, je weet wel, zo'n schilderijlijst.
Ik heb er eentje gevonden die een leuke maat heeft, maar eerst moet dit nog doorgequilt worden.
En dan kan hij ergens neergezet of opgehangen worden. 
Ik wil eens iets gaan doen met alle stukken en stripjes die ik heb liggen. Misschien alles maar eerst eens bij elkaar gaan zoeken. Want ik heb toch een hoop liggen!

14 opmerkingen:

  1. Leuk geworden, en spannend ook. Lijkt wel wat op een plattegrond van een hele drukke stad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi...jij schildert abstract met repen stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch wat je allemaal maakt! Dit lijkt me enorm priegelwerk, maar het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest aan Mondriaan denken, maar nee, het is een èchte Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi resultaat en wat een idee om dit op canvas te zetten. Geef het een mooie plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer een heel mooi ontwerp zo! Goed idee om op een canvas lijst te zetten.
    Heb je meer mogelijkheden om te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er wel grappig uit, als ik er lang naar kijk lijkt het net straatjes met knelpunten ;-) ;-) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Mieke, echt iets om vaak naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en Fris. Kun je er ook een tas van maken?
    Iets bijzonders dat niemand heeft. Uniek exemplaar.
    Je maakt veel hoor, waar haal je de tijd vandaan?
    Ik ben ook reuze blij met deze temperaturen.
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een aanstekelijk vrolijk makend project Mieke. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit heb je heel leuk gedaan. Toch iets nuttig gemaakt over gebleven stofjes. Vrolijk om te zien deze. Fijne zondag. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch nog een tijdrovend werkje al dat snijden, puzzelen, naaien. Wel leuk! En als je iets met plezier doet maakt de tijd eigenlijk niet uit. 🤗

    BeantwoordenVerwijderen