maandag 5 augustus 2019

HEXJES KAFFE

HOERA, de hexjes zijn af. Hier zet ik de laatste steek.

Ik vind zelf dat ik erg snel gewerkt heb, want ik begon op 27 januari en nu ben ik gewoon klaar !!. Nou ja, niet echt klaar, want hij moet nog in elkaar gezet worden. Ik heb geen idee of ik kleuren bij elkaar zal zoeken, of patroontjes of alles willekeurig zal neerleggen. 

Gelukkig komen Justin en Elise een paar dagen logeren en zij willen hem wel in elkaar leggen.
Het zijn 46 bloemen en 78 paarse tussenstukjes.
In totaal zijn het, als ik goed gerekend heb, 400 "blaadjes" en knipte ik 432 malletjes.



12 opmerkingen:

  1. Wat heb jij echt heel mooi gemaakt. Ik vind de kleuren goed passen. Knap werkje gedaan. Och daar moet wel geduld voor hebben om te maken. Echt geweldig gemaakt. Nog bedankt voor lieve berichtje. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige hexjes. Een karwei geklaard! Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn er heel veel bij elkaar.
    Als ik zelf twijfel hoe ik iets aan elkaar zal zetten, dan probeer ik wat verschillende mogelijkheden en maak tussendoor wat foto's, zodat je nog eens goed kunt vergelijken.
    Maar het wordt zo wie zo een fleurig geheel.
    Je hebt ze supersnel gemaakt, maar het aan elkaar zetten is ook nog wel een "dingetje".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier kan je lekker je fantasie erop los laten gaan! Ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk vind je wel en combi, maar wat doe je met die 32 kartonnetjes die je nu niet nodig! hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is inderdaad heel snel en ook vooral knap omdat je het volgehouden hebt! Ik ben al verschillende keren afgeknapt op hexjes... en nu ligt het er maar...
    Leuk als je geholpen wordt met combineren, iedereen heeft er weer een andere kijk op en uiteindelijk kun jij kiezen wat je het mooist vindt. Gewoon steeds even een foto maken van hoe ze het neerleggen... kun je nog eens terugkijken en vergelijken...
    Wordt het een quilt of een kleedje, of...?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleuren zo bij elkaar.
    Knap gemaakt met veel geduld.
    Veel plezier bij het "in elkaar zetten".

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Mieke, ik ben reuze benieuwd naar het eind resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn erg mooi je hexen, heel benieuwd hoe het gaat worden nu. Succes er mee nog.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie blommen zijn het geworden. Ik ben benieuwd hoe het is als alles in elkaar is gelegd.🤗

    BeantwoordenVerwijderen