maandag 2 oktober 2023

TEXEL



We waren nog even naar Texel. Dat gaat handig met een busje. 
Camping reserveren en dan weg…
Zaterdag heen en zondag terug. Langer kon deze keer niet, maar dat geeft niet. 
We hadden mooie plek en de zon scheen heerlijk. 
En wat heel fijn was: privé sanitair. Een beetje luxe mag wel, vinden we. 
Zondagochtend was het heerlijk zonnig, alle tijd om een boek te lezen. Ik lees het boek: “Fulltime avonturier” van Tamar Valkenier. Zij reist de hele wereld rond, soms solo, soms met iemand samen. Te voet, per fiets, met paard en kameel of met een ezel. Zij ging ook op pad met Miriam Lancewood en samen waren zij te zien bij Floortje Dessing. Wat een inspirerende vrouw. Ik houd van dit soort boeken, ook die van Tim Voors vind ik geweldig. Ach, mijn eigen leven is ook avontuurlijk hoor, vind ik zelf. Dit jaar naar Nieuw-Zeeland, met het busje op pad, met de caravan. Met zijn tweeën of met 15 mensen, ik vind het allemaal heerlijk.





















Na het opruimen gingen we natuurlijk nog even naar het strand. 
Onderweg is het genieten van het mooie eiland.

























En we namen heerlijke koffie met een lekker stuk taart. 















19 opmerkingen:

  1. Heerlijk genieten van het mooie weer en de vrijheid met het campertje. Dan ben je toch echt een tevreden mens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me ook leuk, weer een busje en dan op pad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was weer even genieten Mieke. Van Tim Voors heb ik ook al een paar boeken gelezen, ik hou van zijn avonturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blog leest als één avontuur inclusief leesboeken.Niks mooier dan zó flexibel te kunnen zijn Je zit er ook heel ontspannen bij met mooi weer op een van de mooiste Waddeneilanden.Wij waren afgelopen week ook weg in eigen land in hotel maar voor boeking en vertrek is er wel het een en ander te regelen wil ik niet voor verrassingen komen staan.Gelukkig hebben wij veel gezien van de wereld tijdens fantastische rondreizen en daar teer ik nou nog op.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zit je daar heerlijk ontspannen te lezen. Voordeel zo'n klein campertje. Je bent zo op pad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al was het maar kort, jullie hebben toch genoten! Prachtig weer en nog een lekker stuk taart ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lekker dat je een heel kort tripje kon maken. Met dit weer is het genieten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met dit mooie weer is het heerlijk om er even uit te zijn.
    Boeken lezen, daar hou ik ook wel van. Toch op avontuur maar lekker vanuit mijn bed :-)
    Jullie doen het in het echt, nog leuker natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een korte vakantie, maar toch even helemaal weg. En wat een heerlijk weer hadden jullie, bofferds!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een bof toch het mooie nazomerweer! Nog even genieten ,straks kan het misschien niet meer als het weer omslaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk er zo even tussenuit te gaan, en wat treffen we het
    met dit prachtige najaar. En het gaat nog wel even door
    ook,. Misschien nog een heerlijk kort tripje maken???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat busje is een uitkomst! Heerlijk om even op Texel uit te waaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Groot gelijk, ook voor 1 nachtje, en met zo'n camper is dat super gemakkelijk te doen. En zee en strand is altijd een goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk Mieke, genieten als het kan !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n nachtje weg. Helemaal naar een eiland. Vaak voelt één nachtje als een hele week vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Texel is heerlijk, altijd weer genieten :-)
    Goed dat jullie het ervan nemen, zeker met het mooie weer, de winter duurt nog lang genoeg. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen