maandag 9 oktober 2023

NOG ÉÉN KEER

Er was mooi weer voorspeld, dus gingen we nog een keer met het busje op pad. 
Eerst naar Staverden, waar een rommelmarkt was. 






















We vonden wat leuke kleine spulletjes. 
Daarna naar landgoed Staverden. Wat een prachtige tuin is hier. 


We waren 's morgens al om 7 uur op en hadden trek in iets lekkers. Nou, dat hadden ze. 





















En daarna reden we naar de camping in Ermelo. 
















We zaten nog even lekker in de zon en ik maakte een foto van onze " schatten".
We aten bij de pizzeria op de camping en sliepen weer heerlijk.
De volgende dag alles opgeruimd en toen reden we weer huiswaarts. Dit was echt (voorlopig, zeggen we) de laatste keer.
Maar volgend jaar gaan we hier weer mee op pad. Dat is wel zeker.

21 opmerkingen:

  1. Jullie zijn een stelletje levensgenieters! Heerlijk hoor als je dit kan en er is altijd wel iets leuks te zien&te beleven...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, Staverden. Daar heb ik als kind een paar keer gelogeerd. Ik had een oom die kapitein was bij de KNSM en het huis was toen een vakantiehuis voor de gezinnen van de bemanningen. En ik mocht mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk uitstapje weer! Ik ben altijd helemaal weg van jullie busje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker nog even ertussenuit, waarom niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig zo'n nazomeruitstapje! en met het busje gaat het ook zo gemakkelijk! Gewoon blijven genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk dat jullie er samen op uit gaan met dit mooie najaarsweer.Mooie plek tussen de bloemen en lekkere lunch,wat ‘n verwennerij.
    Groet van Ger,
    hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er ooit eens op Quiltmidweek geweest. Nog heel erg in het begin van alle quiltactiviteiten. Prachtige locatie en ik kan me ook pauwen herinneren…
    Heerlijke plek voor jullie najaarsuitstapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was voor leuk gehad zo uitje. Bloemen is zeker mooi om te zien. Leuke busje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig, een rommelmarkt.
    Heerlijk om daar weer wat leuks uit te zoeken.
    Die kandelaar ziet er lekker oud uit, mooi met een grote kaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was een gezellig uitstapje. En de laatste? Dat weet je pas als de maand om is of we in smerig weer terecht komen, 😂. Geniet er lekker van. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zolang het zulk heerlijk weer is lekker genieten van jullie busje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat was volgens mij een heerlijk uitstapje, heerlijk weer :) Goed dat jullie ervan profiteren en ik snap dat smaakt naar meer, dus volgend jaar weer heerlijk op pad. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De laatste laatste keer dit seizoen op pad. Heerlijk hoor. Leuke schatten vonden jullie op de rommelmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is wel een succes hè, jullie campertje. Jullie genieten er enorm van. En als bonus deze keer een leuke rommelmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wederom een heel fijn uitstapje Mieke, groot gelijk
    met dit mooie najaarsweer. En dat campertje doet
    goede zaken. Mooie schatten heb je gevonden op
    de rommelmarkt. En wie weet komen er nog meer van
    deze dagen, Carpe Diem e zo is het ook precies!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk om nog even eropuit te gaan! En dan naar een rommelmarkt en een tuin toe gaan... ik zou precies hetzelfde doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou lekker weer op pad geweest en je nu al verheugen op volgend jaar. Een succes dus, dat kun je wel zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk om zo samen op pad te gaan. Een mini-vakantie.
    Mooie schatten hebben jullie gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij is Rob daar vroeger op vakantie geweest. Hij heeft het tenminste wel eens over Kasteel Staverden gehad.

    BeantwoordenVerwijderen