dinsdag 17 oktober 2023

EN WEER EEN TAS

Bij de Hema zag ik een kindergymtas. Ik vond hem heel leuk, en wilde weleens zo’n tas maken. Gelukkig had ik er een patroon van en kon ik aan de slag. Deze keer kreeg Neo een tas. Kijk eens wat een leuke stofjes ik gebruikte.


Lekker meten en snijden. Wat is het toch fijn om zo bezig te zijn.


Mijn naaimachine was voor onderhoud weg geweest en nu kon ik hem weer goed gebruiken.
Ik wilde de tas keerbaar maken, dus daar moest ik even goed bij nadenken. Het keren blijft altijd spannend.

Kijk, zo is de tas geworden. Aan beide kanten lussen onderaan zodat het koord er door kan.


Gelukkig was Neo er blij mee.







28 opmerkingen:

  1. Heel tof! Altijd leuk zulke tasjes!
    Mijn machine is ook binnen voor een onderhoud. Nog wat weekjes geduld om weer iets te kunnen maken. Maar ik heb bezigheid genoeg. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit! Ik vind die uilenstof prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een leuke en handige tas geworden.
    Straks krijg je veel opdrachten als de kinderen op school ook zo'n tas willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuke handige tas ,leuk die uilenstof! Straks mag je voor de hele klas een tas maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stofjes! Een supergymtas!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is toch fijn als oma even zo'n mooie gymtas voor je kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd handig en creatief tijdverdrijf wanneer je handen kunnen maken wat je ogen zien.En niks mooier dan blije kinderogen.
    Ger,hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stof heb je gebruikt, geen wonder dat Neo er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie, stoere tas heb je gemaakt. Neo staat er zó trots mee te pronken. Fijn, dat je zoiets dan kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stoffen en een stoere tas voor Neo. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Keurig dat je dat gelukt is. Snap dat je er even goed bij na moet denken. Pluim voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk weer Mieke en Neo was er vast blij mee. Leuk zoals hij daar staat om even op de foto te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een een schattig tasje i=heb je voor Neo gemaakt,
    vooral de binnen voering met al die uiltjes is enig!!!
    Die kids treffen het maar met zo'n lieve Oma!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een supertas voor Neo gemaakt. Daar zou ik als kleinkind ook heel blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Neo zal wel heel blij zijn met zo’n knappe oma! Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tassen maken blijft leuk en deze is superleuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke tas. Daar is Neo vast heel blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke stofjes, leuke tas. Ik zou daar dus he-le-maal niet uitkomen he, hoe je zo'n keerbare tas moet maken. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke rugtasje heb je gemaakt. Heel leuk idee voor de Neo. Neo is dan blij mee. Kan kleine dingen erin doen wat hij leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit zijn zulke handige tassen. Wat een leuke stofjes heb je ervoor gebruikt. Ik kan me helemaal voorstellen dat Neo er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen