vrijdag 29 september 2023

NZL STERREN

Ik kon niet verder met de quilt voor Neo, want ik moest  stof bijkopen.
Dus dan maar de NZL sterren.
Het was weer zo leuk om te doen. Ik deed er steeds twee tegelijk, en tja, dan gaat het weleens fout.
















Verschillende punten aan het middenstuk genaaid. Maar jullie weten, het tornmesje is mijn grote vriend. Haha.
Nu heb ik er al achttien af. 
















Er komen nog allerlei combinaties bij. En dan heb ik straks dertig sterren. Ik denk dat ik al weet hoe ik ze aan elkaar ga zetten.


17 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je niet genoeg stof had. Maar je bent toch weer verder gegaan met je quilt. Het ziet zeker mooi uit met de sterren. 30 sterren maakt je. Alvast fijn weekend. 🌟⭐️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat Nicole zegt dacht ik ook: het is een puzzel! Een mooie puzzel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geduld en een ijver...En wat een mooi resultaat straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superieur om al die verschuiving sterren bij elkaar te zien! Een feestje om aan te werken, toch? Veel succes met de rest….

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sterren Mieke, en dat er dan af en toe iets fout gaat herkent iedere quilter wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sterren worden het, en ach wat is een stukje los tornen nou voor werk op een hele quilt.... knapte quilter die nooit hoeft uit te halen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zijn ze.. Ik ben benieuwd hoe je ze aan elkaar zet?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap staaltje. Ik zou er van in de war raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was bijna een nog niet ontdekte soort ster geworden. Wat kun je je soms blind staren op een werkstuk. Goed gerepareerd en nu past het beter bij de anderen. Ze zien er mooi uit. Ben benieuwd naar de uiteindelijke volgorde. Goed weekend, groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat er soms wat fout gaat is wel begrijpelijk, het is een heel gepuzzel, maar het komt goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou hoteldebotel van al die sterren worden maar jij weet er wel raad mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaat heel mooi worden Mieke, een tornmesje doet wonderen
    bij een foutje, en zoals je al schrijft hij is je grote vriend, hahaha. Succes met de vorderingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er best wel leuk uit, het is dat de kleuren niet bij ons passen. maar op zich een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een foutje is zo gemaakt, en je moet met stofjes altijd een soort van andersom denken...

    BeantwoordenVerwijderen