donderdag 11 mei 2023

VAKANTIE IN GROEDE

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Met dank aan Bertie en Mevrouw W. die allebei enthousiast over Groede blogden en ons zo op de hoogte brachten van deze leuke plaats.
We hebben veel gewandeld langs het strand.


















Het was heerlijk om in zo’n mooi deel van Nederland te zijn en we willen zeker nog eens terug.























We fietsten ook naar Het Zwin. Dat vond ik zelf erg leuk. Want ik heb een boek met een verhaal dat zich daar deels afspeelt en wat echt tot mijn favorieten hoort. Het verhaal heet: “De reis naar Ispahan” van Frans van Isacker. Ik had het boek natuurlijk mee en heb het weer gelezen. Wat een verhaal, ik genoot weer van begin tot eind. Hier lees je er meer over.























We aten heerlijk aan het strand, zaten lekker in het zonnetje, en af en toe binnen als het regende.
Kortom, een heerlijke vakantie.
Woensdag moesten we weer naar huis. We reden nog langs een leuk museum, daar vertel ik de volgende keer over.
 

13 opmerkingen:

  1. Fijn zulke tips! Het is daar idd erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, er even tussenuit op zo'n fijne plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zo'n extra vakantie! het lijkt me ook een bijzonder boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's nam je van de omgeving Mieke, heel fijn
    dat het voor herhaling vatbaar. Vind Zeeland sowieso
    geweldig, waar je ook bent, mag er heel graag komen.
    Nu lekker nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie plek! De foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap dat wel hoor, dat je nog eens terug wil, hahaha. Maar dat boek, dat heb ik toen, na jouw verhaal, gelezen. Het is helemaal niet tot me doorgedrongen dat het deels in het Zwin speelde. Wat gek eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto’s. Ik vond Zeeland verrassend, natuur, historische plaatsen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je geeft mooie sfeerbeelden. Op locatie een boek lezen is extra boeiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan aan de foto's zien dat jullie genoten hebben. Gelukkig maar ondanks dat het weer niet zo fantastisch is. Tijdens de vakantie maak je er toch wel wat van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is daar heel erg mooi om te wandelen en fietsen. Groede is zeker goede land om toe te gaan. Wat leuk dat je ook met blogvrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om nu bij jou over Groede te lezen. Ik ken de naam van deze plaats uitsluitend van het blog Bertiebo. Lijkt me een heerlijke vakantieplek.

    BeantwoordenVerwijderen