dinsdag 2 mei 2023

ART ALMERE

Vandaag waren de dames van Art Almere weer bij mij. Na twee bijeenkomsten waarin we veel bespraken, o.a.. over de plannen die we hebben en waarin niets gedaan werd, hadden we vandaag weer een actieve dag.
De dames wilden graag met de gelli plate werken en daar moest ik zelf eerst even mee aan de slag, want ik wist niet zo goed meer hoe het allemaal werkte.
De resultaten waren goed, dus we gingen vol vertrouwen aan de slag























Hier zie je wat iedereen maakte:
Hilly:






















Marian:






































En ik had echt de smaak te pakken:
















Met behulp van een Texelse krant en Texels blad, maakte ik deze kaart:
















Voor het maken van de kartels gebruikte ik deze lineaal van Vaessen Creative.
















En met een passe-partout van Hema maak je snel een echt kunstwerk.





















Het was een creatieve en inspirerende dag.

19 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed lukte, dat moet je altijd maar afwachten met de gelli plate. En wat een aparte lineaal, kan je daar met je mes langs?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo samen bezig te zijn.
    Groeten. Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi werk allemaal, heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een productieve middag. Mooie resultaten. Handig zo’n liniaal, ik had deze nog nooit gezien. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat he allerlei verschillende stijlen ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig om te zien hoe iedereen weer zijn eigen smaak
    tot uiting brengt. Wat zullen jullie same een fijne dag
    gehad hebben. En jij Mieke was zeker goed op dreef.
    Vind ze allemaal fantastisch geworden. En inderdaad
    een passe-partout doet wonderen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een creativiteit, prachtig! Ik vind vooral die bladeren erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eigenlijk kan het nooit mislukken met de gelli plate, maar je wil van tevoren natuurlijk wel even de fijne kneepjes weer paraat hebben...
    Wat een mooie afdrukken laat je zien, en een paar hulpmiddelen erbij en je kunt heerlijk experimenteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je dames kwam bezoeken. Dit heb je heel leuk gedaan. Gelijk een aparte kaart van gemaakt. Knap! Fijne dag. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat jullie dit doen. De resultaten zijn ook super, en ook leuk om te zien dat iedereen een eigen stijl heeft.
    Ik heb ook een scheurliniaal maar ik kan met de grove kant niet zo goed uit de voeten dus die gebruik ik maar zelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk en gezellig om zo samen bezig te zijn, met mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was dus een succesvol samenzijn met mooi resultaat.
    Ik ga op zoek naar een scheurlineaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag je mail, dank je wel. Ik ga voor die liniaal eerst wel bij de hobbywinkels in de stad kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een productieve dag hadden jullie samen. Je steekt elkaar aan met dit soort dingen is mijn ervaring. Al heb ik geen ervaring met deze techniek. Wat een aparte lineaal. Groet, TinekeD.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Iedereen heeft goed zijn/haar best gedaan.
    Heel mooi geworden allemaal. Vooral die met een bladafdruk vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige werkstukken hebben jullie gemaakt en wat een leuke kaart. Van zo’n liniaal heb ik nog nooit gehoord, subliem !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn zo'n creatieve dag samen.
    Leuk hoeveel verschillende dingen je kunt maken met de gelliplate. De bladeren geven zo'n mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen