donderdag 25 mei 2023

QUILT VOOR NEO

 Er ging iets fout bij het plaatsen van een ander bericht. Dus nu plaats ik dit bericht nog maar een keer. 


Het gaat goed met de quilt voor Neo.
Na het gepriegel en de vergissingen bij de eerste twee blokken, besloot ik eerst uit te zoeken hoe ik aan de slag zou gaan.


Het ziet er ingewikkeld uit, maar ik weet precies wat ik ermee bedoel.
Na de blauw - grijze blokken, ga ik nu met oranje en groen aan de slag.
En na een paar dagen ben ik een stuk verder. Het tornmesje is mijn beste vriend. Haha, er gaat regelmatig iets mis hoor.


3 opmerkingen:

  1. Het lijken wel doktersrecepten, hahaha. Maar wat een werk zeg en wat wordt het mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig om jouw aantekeningen te zien. Voor een ander abracadabra ... voor jou heel behulpzaam. Zo gaat dat vaak ook met mijn aantekeningen bij het haken en naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goede voorbereiding is het halve werk. Best nog wel een gepuzzel.

    BeantwoordenVerwijderen