maandag 14 maart 2022

IK BEN ER WEER

Na de organisatie van de atc ruil, besloot ik even blogpauze te nemen. Er kwam een drukke week aan en ik had even behoefte aan rust.
Vrijdag bleven de neefjes Johnny en Justin een nachtje logeren. Justin zei: "oma, ik vind het wel spannend hoor, want ik heb nog nooit in een flat geslapen".
Ja, dat kan voor een jongen van zes best moeilijk zijn.
Maar gelukkig vonden ze de logeerbedden goed en gingen ze lekker slapen.























Helaas waren ze om vijf uur de volgende ochtend wakker : hun slaapmodus was op. Ja, daar doe je niks tegen natuurlijk. 
Gelukkig gingen ze toch nog wel even terug in bed, maar om zeven uur was het gedaan met de rust.
Daarna mochten ze met opa op pad. Jeroen is de baas van het park, heeft hij ze wijs gemaakt. Nou ja, hij is daar iedere woensdag als vrijwilliger aan het werk en omdat het die dag opruimdag was, had hij wat gereedschap kunnen regelen, een haak, touw, prikkers .
Dus de mannen gingen op pad, ze hadden namelijk een fiets in de sloot zien liggen.

Ze moesten wel even vissen en trekken en doen, maar uiteindelijk haalden ze twee fietsen uit het water. Eentje was een elektrische fiets, de accu zat er nog op. Waarschijnlijk gestolen en  na gebruik weggegooid.
Vreselijk jammer, de jongens vonden het maar niks. De vondst is aan de gemeente doorgegeven, maar na een paar uur was de elektrische fiets weg, waarschijnlijk zag een voorbijganger er nog brood in.
s' Middags werd Justin vroeg opgehaald. Johnny bleef tot 's avonds, want mama was een avondje uit, dus kwamen papa en Neo en Jackie pannenkoeken eten bij ons.
Jullie snappen dat wij daarna vroeg in bed lagen, we waren helemaal afgepeigerd.
De volgende dag ruimden we alles op en pakten de koffers in, want we gingen een paar dagen weg.
Daar vertel ik de volgende keer over.

19 opmerkingen:

  1. Ah... die blije koppies van die twee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker vermoeiend om de twee jongens te logeren te hebben.
    Natuurlijk ook heel leuk, maar daarna een paar dagen voor jezelf is wel heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was een vermoeiend weekend, die foto bij jullie slaapkamer is zo komisch, ik zie jullie voor me met half dichte ogen...ha,ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke herinneringen voor de jongens en voor jullie. En dat werk bij die sloot vonden ze vast en zeker geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt heel gezellig. Het opvissen van de fietsen zullen ze vast nooit meer vergeten.
    Kan me voorstellen dat je even bij moest tanken ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEWELDIG!! Ik bereid me altijd goed voor op een logeerpartij, altijd erg vroeg wakker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me heel leuk, zo’n logeerpartij voor de jongens met al die avonturen, maar ook erg vermoeiend! Nu maar lekker bijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat zien die logeerbedden naast elkaar er gezellig uit! Wat een feest voor de jongens! En dan ook nog fietsen opvissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker heel vermoeiend! Maar jullie zijn ook wel een echte super opa en oma!
    Wat een feestje was dit voor de jongens....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die jongens kennen natuurlijk geen oma en opa ritme, haha. Als jullie het allemaal maar leuk hebben gehad. En uitrusten kan altijd. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O ja, dat vroeg wakker zijn :) Guus kan d'r ook wat van...
    Heerlijk dat opa de jongens mee nam, met elkaar even mannendingen doen!
    Ik wil wel geloven dat jullie 's avonds afgepeigerd waren.
    En nu lekker weg; boffen met dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ik maar denken dat jullie er fijn tussenuit waren, maar eerst nog twee knullen vermaken. Goed gelukt. Nou en veel plezier dan nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wel heel gezellig allemaal, en spannende avonturen voor
    de jongens, fietsen uit de sloot trekken doen ze niet dagelijks, haha.
    maar kan me heel goed voorstellen dat jullie afgepeigerd waren.
    Wat heerlijk Mieke dat jullie even een paar dagen weg gingen.
    Ben benieuwd waar naar toe...........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je had lekker drukke week gehad. Wat gezellig dat je ook logee hebt gehad. Heerlijk fietsen deze jongens. Mooie omgeving.Leuk dat je ook paar dagen weg gingen. Beetje uitgerust.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij hebben de mannen het prima naar hun zin gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ha Mieke,

    gezellig, twee van die banjers te logeren.
    Je leven is meteen een heel stuk anders.
    Ik vond het altijd heeeeeel leuk!

    Groetjes, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke post! Heb je ATC berichten ook bekeken en wat een goed idee van de enveloppen ! Ook bedankt voor je kaart voor Moriander. Groetjes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeroen doet wel spannende dingen met die jongens, fietsen opvissen met de baas van het park. Reken maar dat jongens van die leeftijd genieten van zoiets. En genieten jullie van een paar daagjes weg.

    BeantwoordenVerwijderen