woensdag 16 maart 2022

GRONINGEN

Maandag vertrokken we naar Groningen. Ik zou dinsdag een workshop volgen bij Cordi atelier, en we besloten er een paar daagjes uit van te maken.
Na een heerlijke rit liepen we in het gezellige Groningen, waar het werkelijk barst van de restaurants en koffietentjes en van alles en nog wat.
We namen koffie met gebak, 's middags een broodje en ik ging lekker even shoppen bij van Beek.
Een heerlijke winkel om papier, verf of ander creatief materiaal te kopen.
Kijk, dit had ik nou precies nodig.












Na een lange dag gingen we ergens eten, nou, dat was een vreselijke tegenvaller. Gauw vergeten maar en lekker op tijd naar bed.

16 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om er zo even uit te zijn.
    Natuurlijk even winkelen in een andere stad.
    Wat jammer dat het eten tegenviel. Maar snel vergeten en gaan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar je workshop? Jammer van het eten, maar van Beek is een Eldorado Wij hebben er een in de stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer, maar verder was het gelukkig leuk zo te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, je was in Groningen. Lang gewoond en gewerkt in de jaren 70 van de vorige eeuw. Jammer van het eten, maar verder had je het wel naar je zin. Laat je nog wat zien van de workshop?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo’n winkel, je spullen kwamen goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groningen, zo'n leuke stad. Lang geleden dat ik daar was maar voor ons is het natuurlijk behoorlijk ver rijden. Die winkel waar je was zou ik niet uit gekomen zijn zonder wat te kopen, ik bengek op dat soort zaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groningen, heerlijke studentenstad, vandaar ook al die cafeetjes, restaurantjes enzovoorts. En zo'n winkel is ook voor mij een walhalla.
    Erg jammer van het eten, heb je er niets van gezegd?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stoffen Mieke, ben erg benieuwd hoe de workshop was.
    Daar gaan we vast nog wat van zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer van het avond eten een vreselijke tegenvaller was, maar
    als ik het zo lees was de dag voor de rest heel aangenaam.
    Groningen is een bruisende en leuke stad,
    En ja bij van Beek voel je je als een kind in een snoepwinkel,
    je raakt er niet uitgekeken, en je hand moet je bijna op de knip
    houden, er is zoveel te koop. Zelf word ik altijd heel hebberig
    in zo'n winkel.
    ben benieuwd naar je workshop ervaringen maar die gaan we vast
    een keer tegenkomen bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey Mieke,

    jaaa... lekker er even uit.
    Ik kan daar ook zo van genieten.
    Wij waren in Groningen tijdens een van de lockdowns.
    Dat was niet echt leuk, dus we gaan zeker een keertje terug...

    In welk restaurant at je? Dan ga ik daar niet naar toe!
    :-)

    groetjes, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, dat was jarenlang mijn vaste quiltstek! Is het niet een schitterende winkel? Je moet wel even weten waar ze zit, maar dan heb je ook wat. En nu heel benieuwd naar de workshop: lekker boven werken en dan tussen de middag beneden snuffelen bij Annie….

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Groningen schijnt leuk te wezen, maar ik ben er nooit geweest. Maar ja, als de dan een workshop daar hebt afgesproken... En jullie wonen er natuurlijk dichterbij dan wij!
    Balen zeg dat het eten zo tegenviel. Ik ben dan altijd benieuwd of meer mensen dat zo hebben ervaren en kijk bij de reviews, als die er zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat was genieten voor je. Groningen schijnt een gezellige stad te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig zo'n dagje.
    Groningen is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen