vrijdag 25 maart 2022

BIJ JANNY

Het was weer tijd om naar Janny ( neem hier zeker een kijkje. Een heel inspirerend blog!) te gaan.
Onderweg weer even koffiepauze, dat bevalt goed en ik vind het fijn om halverwege even de benen te strekken en te genieten van het mooie weer.























Ik had deze keer papier mee, wat ik de vorige keer met de gelliplate had bewerkt. En lege kaarten en enveloppen om met het papier om te toveren naar leuke kaarten.








































Een hele tijd geleden kocht ik wat boekjes met Mieke in de titel. Kijk, dat wordt dan ook weer een leuke kaart. Maar ik vroeg me af, ga ik nou allemaal kaarten met Mieke maken? Daar ben ik nog niet uit. De cirkelsnijder werkte goed, het was even puzzelen hoe het moest, maar het is gelukt.
Nu nog proberen hoe het met stof gaat.


















En dit enige werkje had Janny voor me gemaakt, daar word je toch helemaal blij van?




















Het was weer een Topdag, de volgende datum is al weer gepland.

14 opmerkingen:

  1. Ja, ik kan me voorstellen dat het heerlijk is om samen met een gelijkgestemde zulke mooie dingen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je ook boekjes koopt met Mieke in de titel. Ik doe dat met de namen van kleindochters. Heb een paar keer Jet en Anna. Maar slechts een Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Mieke,

    ha fijn!
    Ik noem dat altijd: een dag met een randje.
    En dat is dan gewwon, nou ja gewoon... een GOUDEN RANDJE...

    Dat is genieten!
    Dit is ook een blog met een gouden randje...

    Prettig weekend, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om lekker samen aan het werken te gaan. Wat is dat toch stimulerend! Het heeft je echt een oppepper.
    En dan: wat een mooie dingen gemaakt, echt een gouden randjes dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geslaagde werkjes en geslaagde dag samen! Er zijn maar weinig boekjes met Judy of Judith, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker fijn om samen te werken ,met al die creatieve technieken! Wat geweldig toch, om zo bezig te zijn met mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om samen bezig te zijn en dan ook prachtige creaties. Je hebt ook een mooi geschenk gekregen. Wat leuk om boekjes met jouw naam te gebruiken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kunt alleen ook mooie dingen maken, maar samen is zoveel gezelliger.
    Lekker praten, koffie drinken en dan aan de slag.
    Zijn weer mooie aparte kaarten geworden.
    Fijn dat de nieuwe afspraak al gepland is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zullen jullie samen weer genoten hebben, altijd extra fijn
    als je met iemand zo heerlijk creatief bezig kan zijn.
    Ik zie allemaal prachtige resultaten voorbij komen, ook heel leuk
    de eerste serie met bijpassende enveloppen. Erg mooie klaart die
    Jannie speciaal voor jou heeft gemaakt. Op de onderste twee foto's
    staan ook erg mooie resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke werkjes heb je gemaakt. Het ziet heel goed uit. Daar kun je van meer gaan maken. Jullie hebben een leuke dag van gemaakt. Jannie heeft speciaal voor jou dan gemaakt. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat jullie samen zo lekker aan jullie hobby kunnen werken. De resultaten zijn bij jou zowel als bij Janny prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, zo samen bezig zijn. En het resultaat is weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig zo'n dagje!
    Heerlijk om onderweg even te stoppen voor koffie.
    Met mooie resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen