donderdag 31 maart 2022

HEXJES VAN BRIGITTE

Ik hoop niet dat ik jullie verveel, maar ik laat jullie nu zien wat ik nog moet doen. Ook handig voor mezelf  deze foto’s.




























En dan nog heel veel hexjes voor de rand. En de laatste rand. Gelukkig vind ik het heel leuk om te doen. 
Het is mijn “ bij de t.v. werkje”. Ik ga toch ook eens aan de slag met twee quilts die er nog liggen.
Die moeten met de naaimachine, dus dat wil ik overdag gaan doen.
En dan was ik nog een nieuwe quilt gestart. En er liggen nog twee tasjes. 

Nou ja, ik verveel me voorlopig niet.

16 opmerkingen:

  1. Deze is wel erg mooi gedaan. Echt knutsel om te maken. De kleuren passen heel mooi bij elkaar. Lekker bezig houden. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je verveelt mij niet en jij verveelt je ook niet. Mooi toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch al die projecten die je nog "moet" doen?
    Afwisseling is fijn, dan wordt het nooit saai.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat maar zien, hoor, ik vind het leuk om te volgen! Je hebt een hoop onder handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is altijd leuk om te lezen waar iemand mee bezig is en hoe ieder zijn werksysteem heeft. En dan zie je steeds van die kleine stukjes die een quilt zijn geworden. Mij verveelt het niet. Wordt nu wel nieuwsgierig naar de tasjes en de nieuwe quilt. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om de vorderingen te zien! En toch fijn een paar dingen die er liggen. je kunt het altijd oppakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Née, dat verveelt nooit: altijd leuk om te zien hoe iemand aan het werk is. Veel plezier ermee, het wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, gek genoeg heb ik nog nooit gedacht dat jij je maar één minuut zou kunnen vervelen. Bezige bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En weer aan een nieuwe quilt begonnen, jij durft! Ik vind het ook heerlijk hoor om meerdere projecten tegelijk te hebben, dan kan je nog eens wisselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ze gaat onvermoeibaar verder 👏🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke stoffen, en je verveelt je niet en ons ook niet hoor.
    Hexjes maken is heerlijk werkje tuusen door.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je verveelt ons nooit Mieke, altijd heerlijk jou enthousiasme
    te zien. En de meest mooie projecten komen uit jou handen
    tevoorschijn. Er is best voor deze quilt nog veel werk te verzetten,
    oop weg naar een JUWEEL!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee hoor, Mieke...
    het verveelt mij helemaal niet.
    Ik vind het juist fijn om te zien.

    je maakt zulke mooie dingen...

    Prettig weekend, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mij verveel je niet hoor. Leuk om je werkzaamheden te volgen!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee hoor, je verveelt me niks... En wie er geen zin in heeft, die scrolt maar verder, denk ik altijd.
    Lekker om weer even concreet te hebben wat je nog moet doen!
    Ik vind het een hele klus, die hexen...

    BeantwoordenVerwijderen