dinsdag 19 mei 2020

WANDELSCHOENEN

In 2002 kochten wij onze eerste wandelschoenen. We deden er 18 jaar mee, want dit jaar waren ze echt op. We zijn geen fervente wandelaars, maar op vakantie lopen we graag een eindje.
Ik liet mijn schoenen achter op een goede plek in Nieuw-Zeeland.
Die van Jeroen konden echt weg, de zolen hingen er los bij.
En dus reden we naar Decathlon in Amsterdam. Daar was genoeg keus en slaagden we goed. Geen al te dure schoenen, maar voor ons voor nu goed genoeg.
We zijn ze aan het inlopen en ze zitten uitstekend.
En in deze periode van meer wandelen dan we ooit deden, zijn goede schoenen heel fijn.

17 opmerkingen:

  1. Nou, dat is zeker fijn en belangrijk. Ik zie met angst en beven het moment aankomen dat de mijne versleten zullen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat lang deze wandelschoen. Nu heb je nieuwe gekocht. Deze wandelschoen ziet prachtig uit. Veel wandel plezier gewenst Mieke. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook blij met mijn schoenen van daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Mieke,

    wat goed, dat je naar een "echte" winkel ging en niet via internet kocht...
    Nu kon je passen en meten.
    Lijken me heerlijke schoenen en ze zien er nog leuk uit ook...

    Groetjes!
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 18 jaar, wat lang! Ik heb ook net nieuwe gekocht, de vorige waren bijna een jaar oud en het profiel was helemaal weg en nee, ze waren niet goedkoop ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is lang! Fijn dat de nieuwe goed zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er goed uit. Dapper voorwaarts dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede wandelschoenen, heerlijk ! Wandel ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die nieuwe schoenen, die kunnen weer 18 jaar mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben jullie lang met die schoenen gedaan! Het is wel belangrijk om goed te kunnen lopen... Je kunt weer vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoooo Mieke, die zien er zeer professioneel uit, lekker
    stevig om de enkels en ik denk dat er veel stappen mee genomen
    zullen worden.Knap hoor dat jullie zolang met de oude gedaan
    hebben. Voor deze op naar de volgende 18 jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop dat jullie ze met plezier zullen verslijten, Mieke. Mijn wandelschoenen zijn mijn belangrijkste schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat goed zeg, veel wandelplezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat jullie net zoveel plezier van de nieuwe beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een goede aankoop om lekker veel wandelkilometers mee te maken.
    Twee jaar geleden liet mijn zool los bijna onderaan een berg in Noorwegen. Inmiddels heb ik een paar nieuwe, maar lang niet zo fijn als die oude ... ;-).
    Veel wandelplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goede aankoop! zeker als je veel wandelt . Weer 18 jaar?

    BeantwoordenVerwijderen