vrijdag 22 mei 2020

OUDE HEXJES

Soms denk ik bij mezelf, waar ben ik toch allemaal mee bezig? Een Kaffe-hexjes, quilt voor Justin,  deksels borduren, haken, en nog veel meer. Maar gelukkig heb ik geen last van het affostress. Dat zorgt ervoor dat je dingen af wilt maken, nou, dat ken ik niet. Ik pak met gemak een nieuw project(je) op, leg ook iets (te) goed weg. En dan vind je weer eens iets zodat je verder kunt.
Zoals dit quiltje. Ik was het echt helemaal vergeten, maar nu ik het weer vond, is het toch te leuk om niet af te maken.
Dat wordt wel even puzzelen waar het ook al weer allemaal moet. Maar ik heb de tijd, want ik ken  geen affostress.

18 opmerkingen:

  1. Ha Mieke,

    affostress...
    Goeie term!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n prachtig quiltje en dat vergeten????? Hoe bestaat het? En affostress vind ik een leuk woord.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ik daar nou wel last van hebben, Affostress geweldig woord ga die ophangen op mijn planbord. Die hexjes zijn inderdaad een beetje oud nog uit de bee tijd volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, een nieuw Nederlands woord "affostress".
    Gelukkig heb ik dat ook niet. Alleen als iets bijna klaar is, dan "moet" ie af, en snel!
    Het is een schatje, dus leuk dat je die zonder stress afmaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk woord, affostress. :) Ik weet niet of ik er last van heb.
    Leuke dingen vind je terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het leuke van niet/ vaak niet/ soms niet dingen afmaken zijn juist deze leuke ontdekkingen van oude projecten ergens in een kast of doos ;)

    (Heb ik ook helemaaaaaal geen last van .....)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Affostress, mooi woord. Geen last van. Reuze bedankt voor je flink gevulde envelop, hebbedingetjes, weetjes, kaarten. Zo leuk! Gezien de reacties was je ruil een groot succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het werkt voor iedereen anders en dat is maar goed ook. Teveel verschillende dingen die nog afgemaakt moeten worden maakt mij onrustig. Ach als je er maar plezier aan beleeft want dat is toch de bedoeling. Kleurrijke hexjes leuk om te doen.
    Groetjes.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je dit prachtige werk weer tegenkwam, en er
    nu met veel enthousiasme weer mee verder gaat.
    Geen affostress, haha, en dat past zo helemaal bij je.
    Het gaat mooi worden.....

    Fijn weekend
    groet Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aparte woord gebruikt jij van Affostress. Nooit geweten. Maar je maakt mooie vormen. Wat kun jij heel goed. De kleuren passen heel goed bij elkaar. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Mieke, ik heb ook nog wel oude projectjes liggen, maar ik weet niet of ik ze ooit zal afmaken, sommige vind ik niet echt leuk meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een goed woord Affo stress , daar heb ik ook geen last van, al is het fijn om iets te vinden en af te maken.! Dit wordt ook een leuke affo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dat je er op deze manier naar kunt kijken!
    En een mooi woord gebruik je ervoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk Mieke, dat jij daar zo de rust voor hebt. Goed plan om dit af te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op deze manier kun je toch zorgeloos genieten van waar je mee bezig bent?
    Ik zeg het ook altijd; alles komt wel weer een keertje af, maar alleen als ik er zin in heb. En af en toe de balans opmaken wat je allemaal hebt liggen, kan soms goed zijn.
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Verrassend om nu en dan weer een werkstuk tegen te komen. Zeshoekjes zijn erg leuk om mee bezig te zijn. Ik kan me goed voorstellen, dat je er mee verder gaat.
    Ik heb, bij het vinden van onaffe werkstukken, meer last van schuldgevoel: het is toch leuk, waarom heb je dit niet afgemaakt ipv aan iets nieuws te beginnen? Het komt meestal wél af.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geen affostress... dan ben je een gezegend mens 😁 zelf kan ik niet goed verder als iets niet af is. Hooguit als ik er gewoon mee kap. Hoewel het natuurlijk wel leuk is om met verschillende vormen van handwerken bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen