maandag 25 mei 2020

ATC KAARTJES GERUILD

De atc-ruil was weer een succes. 10 vrouwen deden mee. Ferrara had ook kaartjes gemaakt, maar doet nooit mee met de ruil. Zij vindt het maken leuk.
Deze kaartjes ontving ik:
Van Ferrara.Zij maakte zes series van drie kaartjes en overal een envelopje bij. Wat een werk.
Van Bettie:

Hannie:

Bianca:

Margriet van Tweedehands:

Simone: zij maakte twee series.
Marlou:

Création:

Toos:

Janny:
 
Alice:

Van mezelf:
Toen kon het grote verdelen beginnen. Altijd leuk en deze keer lette ik goed op dat de papierdames iets met textiel kregen en omgekeerd. Ik ben er een tijd mee bezig geweest, en vond het weer enig om te doen.
Voor iedereen had ik ook een kaart gemaakt: Avond in mijn bloementuin:
Het was weer een leuk gedoe, volgend jaar weer?

22 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan allemaal!
    Wat een variatie in materiaal en kleur. Heel mooi gedaan allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Mieke,

    wat een enige kaartjes.
    Ik doe volgend jaar weer mee...
    Ik vond het leuk...

    Liefs, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat Leuk om de resultaten te zien Wat een creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig allemaal, wat een creativiteit op de vierkante centimeter. Wat leuk dat jij jouw kaart een naam geeft, en ook nog zo'n mooie naam, Avond in de bloeementuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, al die verschillende technieken, volgende keer doe ik weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om ze allemaal bij elkaar te zien. Zo verschillend van techniek en gebruik van materiaal. Ik doe zeker weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie ruil weer, ik ben heel blij met de ontvangen kaartjes. Dank jullie wel dames. En Mieke natuurlijk voor de organisatie, vlekkeloos! Tot volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk Mieke, zo allemaal bij elkaar, wat een uitzoekerij ! Hoop volgend jaar weer mee te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, heel graag Mieke. Ook deze keer is het zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten en heel creatief allemaal
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Mieke de hoeveelheid zo bij elkaar te zien,
    het zijn stuk voor stuk ware kunstwerkjes geworden.
    Voor jou best nog wat puzzelwerk om uit te zoeken
    welk kaartje het best bij een persoon past, maar wel heel
    leuk om te doen natuurlijk. heb het zelf ook heel leuk
    gevonden om mee te doen, en zal dat bij een volgende
    ruil zeker weer doen.
    Nogmaals hartelijk bedankt voor die heerlijke dikke envelop
    die ik mocht ontvangen.

    Groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De jouwe vind ik super mooi. Toffe kleurkeuze. De Quilt van gisteren zeker afmaken, hij ziet er nu al prachtig uit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk om te zien hoe iedereen en eigen stijl heeft! Ik ben fan van die van Toos en jouw Avond in de bloementuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan. Creatief ben je wel. Leuk idee van deze mensen. Het was te druk geweest voor je. Het ziet heel mooi uit. Volgende jaar maar weer voor jou. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was weer echt leuk om mee te doen, en wat een variatie in kaartjes!
    Mijn dank voor het alweer organiseren van deze leuke ruil!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een kunstwerkjes allemaal, lof voor al die creatieve mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volgend jaar hoop ik mee te doen. Ik had er nu ook veel zin in maar had mijn andere project nog niet affo. (Je hebt me weer even aan het haken gekregen van raamhangers 😘) Drie nieuwe hier voor de ramen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een grote variatie aan kaarten. Heel leuk!
    Jouw kaarten met avond in je bloementuin vind ik prachtig.
    En de huisjes van Toos ook. Echt mijn ding. Leuk als verhuiskaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat was een geslaagde actie! Tjonge, wat een leuke kaartjes om te zien. Zoveel verschillen, ieder z'n eigen ding...

    BeantwoordenVerwijderen