woensdag 26 oktober 2022

MOOI TIJDSCHRIFT

Sinds kort krijg ik een prachtig tijdschrift in de bus. 
Het blad wordt uitgegeven door de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed.
Het is gratis en er staan allerlei leuke en interessante artikelen in.
In deze rubriek wordt steeds aandacht gevraagd voor een object dat ergens staat te verstoffen en waar een publieke locatie voor wordt gezocht.























En hier wat mooie foto's. De middelste sprak mij, als quiltster erg aan:























De redactie gaat ook naar buiten en vindt daar allerlei bijzonders:























Als je het tijdschrift ook wilt ontvangen, dan kun je hier terecht:


11 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk Mieke ! Is het niet zo dat je steeds vragen krijgt of accept giro's om iets te sponseren ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat gratis tijdschrift, daar kan je vast veel uit leren en ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor Hannie. Het is echt helemaal gratis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij Bertiebo heb ik dit blad ook voorbij zien komen en heb dit exemplaar ook ontvangen. Je steekt er veel van op.
    Aangezien het blad wordt uitgegeven door het Ministerie van OCW zullen ze, denk ik, niet om geld vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt me heel interessant. Ik ga kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er staan inderdaad interessante onderwerpen beschreven.
    Hoe gaat het inmiddels met je schouder Mieke???
    Hoop dat rust wat soelaas zal bieden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne tip, Mieke. Ik ga kijken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit tijdschrift heb ik al enige jaren. Het lag een keer op de camping waar we stonden en sindsdien ben ik geabonneerd. Prachtig. Geniet er elke keer weer van. En ik kan ze ook niet wegdoen. Weet ook dat je nummers die je nog niet had ook aan kunt vragen (gratis) Groet, TinekeD.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Mieke, wij hebben ook een abonnement op dit blad.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel leuk en interessant uit.
    Ik kende het tijdschrift nog niet. Mooie tip!

    BeantwoordenVerwijderen