zondag 23 oktober 2022

NAAR DE EFTELING

Herfstvakantie: we wilden wel weer eens met de hele familie uit,
Deze keer naar de Efteling.
We hadden in het begin een hevige regenbui, maar daarna brak de zon door en was het genieten.
Justin boft, hij heeft een grote en een kleine neef en met allebei is het gezellig.






















Ook Elise en Jackie hebben altijd pret:
Bij Langnek gingen we op de foto:
Holle Bolle Gijs is natuurlijk heel leuk, daar moest ook even geposeerd worden:

En ik vond zelf de Sprookjessprokkelaar geweldig:

Deze helden gingen in de Baron, wat een stoere mannen:

Johnny wilde graag in een bootje, wij gingen lekker mee, heerlijk dobberen op het water:
In 1960 ging ik met mijn ouders en broer naar de Efteling. Ik vind dit een enige foto:
Na afloop gingen we nog met zijn allen eten. En ook dat was lekker en gezellig.
En de zaterdag erna sliepen wij een gat in de dag, dat kunnen jullie misschien wel begrijpen.

16 opmerkingen:

  1. Wat gezellig , een uitstapje met z’n allen ! Er gaat niets oven de Efteling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om zo met z'n allen naar de Efteling te gaan.
    Het sprookjesbos vind ik het leukste, maar de stoere jongens wilden natuurlijk ergens in, lekker spannend.
    Hoewel het bootje dat zou ik ook nog wel durven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo'n uitstap met kleinkinderen! Ik heb ook zo'n foto van vroeger, met zijn allen gebogen over iets. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd over het algemeen niet van pretparken e.d. maar de Efteling is de uitzondering daarop. Afgelopen zomer brachten we er 3 dagen en 2 nachten door, en zoals altijd hebben we genoten! Wat leuk als je een hele familie hebt, en daarmee het park bezoekt! Dierbare herinneringen voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat Anja ook al zegt: ik heb niks met pretparken, maar wel met de Efteling. Wat een gezellige foto's laat je zien. Rijkdom!!!! (En die laatste foto is helemaal geweldig)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk Mieke zo met z'n allen op pad gaan, het is
    wederom een heerlijk dag geweest. Zo leuk dat jullie
    regelmatig van alles samen ondernemen.
    Die laatste foto, ohhhhh om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, zo met de hele familie! Ik vond de Efteling ook altijd het leukste pretpark. En die laatste foto is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enorm leuk om zo met elkaar weg te gaan. Jong en oud genieten, en daar gaat het toch om!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk om dit samen te kunnen doen. Was genieten zeggen de foto’s. Ik zou ook in een bootje gaan ipv de Baron. Zou eigenlijk weer eens naar de Efteling moeten gaan. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is lang geleden dat ik daar ben geweest. Ziet er nog steeds leuk uit zo met de hele familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk uitje zo met z'n allen. Zo waardevol!
    Dat jullie flink lang sliepen, kan ik me helemaal voorstellen. Een dag vol indrukken vraagt veel energie ;-)
    Prachtige foto uit 1960.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te zien een gezellige dag voor iedereen. De laatste foto is echt geweldig. Zelf heb ik niets met grote pretparken. Kleinkinderen gingen (gelukkig) met hun ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn echte cadeautjes, de dagen met kinderen en kleinkinderen. En dat je de dag daarna dan even wat langer slaapt, dat mag dan zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo’n dag Mieke en de Efteling dat is helemáál top.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke dag. De Efteling is en blijft magisch!

    BeantwoordenVerwijderen