donderdag 13 oktober 2022

13 JAAR BLOGGEN

Vandaag blog ik 13 jaar!

Ik weet nog goed dat ik mijn eerste blog plaatste, toen vond ik dat heel spannend.
Tegenwoordig is het gewoon leuk om te doen. Ik maak vaak wat berichten op voorraad, vooral als ze over hetzelfde onderwerp gaan. Dan worden ze automatisch geplaatst en dat is makkelijk.
Natuurlijk zijn er ook veel "live" berichten en dat vind ik toch wel het leukst om te doen.
Maar het allerleukst van het bloggen vind ik dat ik zoveel mensen heb leren kennen. Niet allemaal in het echte leven, hoewel er toch wat leuke vriendschappen zijn ontstaan.
En ik vind jullie reacties altijd fijn, hartverwarmend, lief, bemoedigend, en op zijn tijd troostend. 
Zelf lees ik heel veel blogs en probeer ik altijd te reageren.

Ik haalde net een gebakje voor bij de koffie, dat vind ik wel gezellig.























IEDEREEN HEEL HARTELIJK BEDANKT VOOR DE REACTIES DIE IK ALTIJD KRIJG !







32 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik geniet altijd van je verhalen en mooie quilts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Mieke, al 13 jaar een blog schrijven. Je zegt dat het zo leuk is dat je andere mensen hebt leren kennen. Fijn dat ik jou heb leren "kennen" al is het dan via een blog en mijn nieuwsbrieven. Succes verder. TinekeD.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al 13 jaar..., wat leuk! Ja, ik begrijp je enthousiasme helemaal. De persoonlijke reacties maken het zò de moeite waard!
    Ik blog bijna 12 jaar, maar ben nu een nieuw blog gestart. Heb je het al gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je blog verjaardag! Altijd leuk om te lezen en je hebt me al meerdere keren geïnspireerd. Ik zie uit naar nieuwe berichtjes…

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je 13de blogverjaardag! Wat een tijd hé. Ook ik geniet altijd van je verschillende verhalen en je mooie quilts.

    Groetjes, Renske
    www.prutzooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Mieke. Ik volg je al heel lang en herken goed wat je schrijft over alle leuje blogcontacten die ontstaan en de inspiratie die je bij elkaar opdoet. Ik hoop dat je nog lang door blijft gaan. Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik blog ook al meer dan 14 jaar, met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het blijft leuk, hoewel ik de laatste tijd een beetje blogmoe was na 13 jaar, nadat ik stopte met werken door mijn eerste zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmmmmm, lekker gebakjes! Maar die zijn natuurlijk al lang weer op.
    Van harte gefeliciteerd met je 13 jaar bloggen! Bij mij is dat volgende maand.
    Dat vind ik ook zo leuk aan bloggen, je verhaaltjes delen en contact met anderen. Soms heel ver weg, die zou je anders nooit hebben leren kennen toch?
    Lekker doorgaan hoor, nog vele jaren.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar hoort wel een taartje bij, gefeliciteerd. Altijd gezellig om jouw blogjes te lezen en het zet ook regelmatig aan om iets anders te proberen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig toch bloggen! En een gebakje erbij, altijd fijn om jouw blogberichten te lezen! Ik steek er veel van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat! Zo blij dat ik je ken! Els (DDFZ)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd en nog vele jaren leuke berichtjes schrijven. Daar ga ik van uit.......tot gauw en groetjes aan Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. moet natuurlijk wel een naam bij anders is het ook zo ongezellig he?

      Verwijderen
  14. Gefeliciteerd, hoewel ik lang niet altijd reageer lees ik je blog wel altijd.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat je nog lang blijft bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar mag inderdaad wel een gebakje bij, dat je nog maar lang mag blijven bloggen! Zonder blog hadden we elkaar waarschijnlijk nooit leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd 🎊 met 13 jarige blogger. Heel lang al. Gebakje was zeker lekker 😋 geweest. Ik doe even via mobiel 📱 reageren. Groetjes jac en Ferry. (Yova)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met vele jaren bloggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geen idee, waarom dit ineens anoniem is. Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je het viert met gebakjes bij de koffie, gefeliciteerd en ik hoop je nog lang te kunnen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met 13 jaar bloggen. Heerlijk om dat te vieren met een gebakje.
    Zo leuk ... jij bent begonnen met bloggen op de dag dat onze dochter geboren is!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Mieke, hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal, bedenk
    opeens dat ik zelf ook in 2009 ben begonnen. Bloggen is inderdaad heel inspirerend, het worden vaak toch leuke
    vriendschappen ondanks je velen nog nooit in et echt hebt gezien. Nou ik geniet altijd volop van je posten en van je enthousiasme voor allerlei technieken en menselijkheid. Op naar de volgende 13 jaar zou ik zeggen ik ben fan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik herken hoe fijn en warm de wereld van bloggen kan zijn! Het brengt echt mensen bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een tijd alweer en wat schrijf je altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. al weer 13 jaar...wat een volhouder ben je! Altijd leuk om even ontspannen jouw verhaaltje te lezen: gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja je schrijft het precies zoals ik het ook ervaar. Heel fijn. Ik denk dat ik je niet helemaal vanaf je eerste blogje volg, maar toch wel erg lang. Dus gefeliciteerd Mieke en ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte met deze mijlpaal. Wat waren we hip in die tijd. Nu worden we een beetje stoffig door insta en facebook. Maar ik heb dit jaar de charme vh bloggen herontdekt. Blij met Bloggers als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alsnog van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik loop een beetje achter met lezen. Maar wat je schrijft, kan ik helemaal beamen, de reacties en het contact maken bloggen zo leuk. Buiten dat, is het ook heel leuk om terug te kijken, wat je allemaal hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd! En jij ook bedankt voor je leuke reacties op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat! Ik hou van je kleurgebruik en ik ben benieuwd hoe de nieuwe quilt voor je vierde kleinkind er uit gaat zien. Wat boffen ze met een oma als jij! Bedankt voor je lieve berichtjes. Het is bij mij om het moment allemaal wat veel, gelukkig heb ik hobby's waar ik kracht uit put en lieve reacties die me steunen. X

    BeantwoordenVerwijderen