dinsdag 11 oktober 2022

KNUFFELS

Als mijn broer en ik vroeger bij mijn opa en oma ( de ouders van mijn vader) logeerden, lag er altijd een knuffel voor ons.
Mijn tante had ze gemaakt en ik heb ze nog steeds.
Ze staan in een fotokistje, mét een foto van mijn broer en mij.


















We hadden altijd ruzie, omdat we allebei het zwarte hondje wilden, dat was nl. van lekker zacht fluweel gemaakt.























Het konijntje is van stugge stof en  niet zo lekker zacht.


















Ze zijn zeker 68 jaar oud en ik ben er erg zuinig mee want het is een mooie herinnering.

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige blog. De echo is geweest en ik heb geen slijmbeursontsteking. Volgende week kan ik bij de huisarts terecht voor verder onderzoek.

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke diertjes en goed bewaard ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je deze knuffels nog hebt. De bijbehorende herinnering maakt ze nog waardevoller. Fijn dat het geen slijmbeurs is, maar wat dan wel??? succes met de verdere onderzoeken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie herinneringen heb je aan deze knuffels. Mooi om ze op een ere plekje te koesteren. Sterkte met je schouder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan met die foto en de knuffels.
    Ai, je zal vast een ander traject ingaan, want je wilt toch weten wat er dan wel aan de hand is. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en lief, die knuffels zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke knuffels! Ik vind eerlijk gezegd het konijntje het leukst! Succes met je schouder! Bij mij ging het met rust en wat insmeren weer over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg de knuffels! Hier moet je zeker zuinig op zijn!
    en hopelijk succes met de genezing van je schouder...Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een prachtige herinnering die leuke zelfgemaakt knuffels.
    Hopelijk komt er wel iets uit en wordt je schouder weer helemaal gezond en zonder pijn.
    Misschien overbelast en dan afwachten totdat het uit zichzelf hersteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige oude knuffels, o ja... natuurlijk bewaren we die...
    Dus de oorzaak van je zere schouder is nog niet gevonden. Rustig aan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je die oude knuffels nog hebt, ik heb niets meer van mezelf maar mijn kinderen hebben hun lievelingsknuffel wel bewaard, al zijn die nog niet zo oud natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar weer afwachten wat er bij een volgend onderzoek uitkomt, sterkte Mieke.
    Het konijn vind ik het mooist van vorm.
    Heel leuke manier om zo te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze prachtig Mieke deze knuffels uit jullie jeugd.
    heel leuk hoe je zo amen met de foto bewaard. Er kleven
    ongetwijfeld mooie herinneringen aan.
    Hoop zo dat ze kunnen vinden wat de boosdoener is
    van je arm, misschien inderdaad overbelast.
    Wens je er sterkte mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat enig, zo samen in dat kistje. Echt leuk om op die manier een herinnering te bewaren. Bertiebo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt leuk dat je nog knuffel beestje hebt. Heel lange geleden dan. Hond heeft 1 oor. Gelukkig is verder nog goed. Konijn heel apart te zien. Staat leuk zo. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kistje zo. Heel waardevol. Mooie herinneringen.
    Sterkte met je schouder. Hopelijk knapt 'ie gauw weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bijzondere herinneringen zo!

    BeantwoordenVerwijderen