vrijdag 2 april 2021

CIRKELS

Ik wilde toch wel erg graag met de cirkels verder, dus bedacht iets anders.
Als ik nou eens plakvlieseline zou gebruiken, dan kon ik de stof erop strijken en die kon dan niet verschuiven. Ook is deze vlieseline veel dunner dan de vulling die ik eerst gebruikte.






















Nou, dat was zo gepiept. Vier vrolijke lapjes opgestreken en op maat gesneden.

























En toen ging het een stuk makkelijker. Omdat ik een wat groter lapje had, kon ik het ook beter vasthouden. Mijn handen hebben niet altijd zin in wat ik bedenk, dus dat was fijn.























En met dit vrolijke werkje wens ik jullie fijne Paasdagen.

20 opmerkingen:

  1. Mooi, Mieke! En ik wens jullie ook fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en leuk project. De aanhouder wint.Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd blijven zoeken naar een oplossing. Fijne Pasen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk Pasen.
    Echt leuk met die cirkels. Ik ga het onthouden en waarschijnlijk ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prettige Paasdagen. Slimme oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima opgelost! Leuke bewerking. Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel handig opgelost! Wel is het nu dunner natuurlijk, maar als je er een kaart van wilt maken, kan je dit mooie lapje met cirkels altijd nog op een kaart plakken.
    Ook fijne Paasdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer wat moois gemaakt Mieke. Jij en Jeroen ook leuke Paasdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat slim van je! Dit gaat natuurlijk veel fijner...
    Het staat erg leuk, die cirkels vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jullie ook vrolijke Paasdagen en het cirkelkaartje dat ik van jou mocht ontvangen ( nog zonder plakvlies ) is toch supermooi en erg netjes ook. Maar inderdaad met plakvlies zal het makkelijker werken zijn.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gevonden. Voor jullie ook fijne Paasdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De aanhouder wint. Geeft een heel mooi effect deze cirkels.
    Fijne Paasdagen.
    PS: helaas nog geen post ... maar wat in het vat zit ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit heb je heel slim bedacht Mieke, ik vroeg het me al af
    hoe je dat zo in je handen een beetje op z'n plek houd,
    Maar dit is TOP. Ga zelf ook eens proberen om zoiets te
    maken het ziet er erg mooi uit. Deze vier lapjes passen
    prachtig bij elkaar, inderdaad een heerlijk kleurrijk en
    vrolijk lapje.

    Sfeervolle Paasdagen gewenst,

    Lieve groet,
    Josephine
    🐔🐔🐔

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gelukt Mieke! Je hebt me al tot eenzelfde experiment geïnspireerd! Dat maakt bloggen steeds weer zo leuk, al die ideeën die je her en der opdoet. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog fijne paasdagen.
    Leuk idee van je om zo de cirkels te maken. Dat is goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze lapjes ziet vrolijk uit met deze kleuren. Erg mooi om te zien! Vandaag rot weer. Pffff... Nog fijne Paasavond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel tof en jij geeft ook niet snel op maar je wordt beloond. Het is mooi. X

    BeantwoordenVerwijderen