dinsdag 6 april 2021

ATC 2021

Voor de dames die meededen met de atc-ruil van dit jaar, maakte ik kaarten en atc's.
De kaarten zijn "going around in circles". Deze keer niet op een vulling, maar ik gebruikte plakvlieseline, H250. De lapjes erop gestreken en dat werkte veel fijner.






















Nu kon ik ook batikstofjes gebruiken. Op de achterkant naaide ik een geprinte tekst en klaar was Kees.
Natuurlijk ook voor iedereen twee atc's gemaakt: Ik versneed een paar oude A 4 quiltjes.






















Een klein envelopje erom:
En van de restjes van de quilt van Justin maakte ik deze atc's. Ik naaide er kralen op die ik in Nieuw-Zeeland had gekocht. De kaartjes heten: Justins jungle.
En op de envelop een stempel van een cirkel, dat was vanwege de kaarten met cirkel.
Veel, maar leuk werk. Het was leuk om weer te organiseren en hopelijk volgend jaar weer.
Volgende keer laat ik zien wat de andere dames maakten.

20 opmerkingen:

  1. Ik herken er een paar, haha. Het zijn leuke kaartjes en enveloppes. Dank je wel, groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad veel werk, maar wel prachtig werk. Leuk dat je ook bijpassende enveloppen maakte. En hiervoor kun je je restjes goed gebruiken, dat is wel super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie atc's heb je gemaakt. Idd veel werk,
    en met liefde gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige serie is het geworden. Een goed idee voor het borduren van de cirkels, mooi strak geworden. En die van Justin vind ik, geloof ik, het allerleukste....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie. Justins Jungle is echt favoriet. De kleuren in combinatie met de knopen. Goed geslaagd. Leuk om alle kaarten en enveloppen te zien.
    Volgend jaar weer van de partij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allemaal mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi geworden. Eigenlijk allemaal, maar die van de stofjes van Justin en de eerste met de cirkels vind het het mooist.
    De eerste kaarten hebben wel wat weg van die blokken uit het boek met de moderne blokken wat jij ook hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mieke, het was weer overweldigend mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kunstwerkje heb je gedaan. De kleuren is zeker prachtig. Je ziet duidelijk stiksel op lapje. Echt precies werkje. Stempel is zeker apart gedaan. Nog fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond je kaart erg leuk en ook de ATC’s zijn leuk, volgend jaar weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je op het lijf geschreven, Mieke. Wat een leuke variaties weet je steeds te bedenken, en altijd weer in een bepaalde kleurstelling. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PRACHTIG om alles hier zo bij elkaar te zien, en wat een
    werk heb je hieraan gehad, wat ben je toch onvermoeibaar.
    Neem mijn petje voor je af hoor Mieke. Zo leuk ook de
    envelopjes erbij en grappig ze hier bij elkaar te zien.
    Leuk ook dat je de volgende keer laat zien wat de andere
    dames hebben gemaakt. En ik was zo dom dat ik mijn eigen serie
    die ik gemaakt heb niet eens op de foto had gezet, dus die zie
    ik dan ook voorbij komen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, ik bewonder je creativiteit en werklust.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt ook dit keer weer bijzonder je best gedaan met de ruil! ze zijn allemaal erg leuk.
    Mijn dank daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi allemaal!
    Zo leuk wat je met kleine stukjes stof of restanten kunt doen.
    Die blauw gestreepten vind ik het allermooist. Streepjes EN blauw ... een betere combi kan ik me bijna niet voorstellen ;-)
    Je hebt er veel creativiteit ingestopt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk om te zien te zien al die verschillende kaarten die je gemaakt hebt. Zo kunnen restjes op een mooie manier verwerkt worden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig! Uren plezier en fijn om de wereld rond te sturen. X

    BeantwoordenVerwijderen