vrijdag 30 april 2021

ZESHONDERD

Dit is mijn 600 ste bericht. 
Het eerste bericht schreef ik op 13 oktober 2009. 
Nummer 500 op 20 april 2020, dus het afgelopen jaar schreef ik 100 berichtjes.
Niet al mijn berichtjes zijn "live". Ik schrijf wel eens iets vooruit en laat dat op een bepaalde datum plaatsen. 
Dat vind ik handig en zo heb ik altijd een bericht klaar staan.
Maar nu: 600 berichten.
Zullen we het maar weer vieren? Met een Give-Away? 
Als je mee wilt doen, laat dat dan in je reactie weten. Volgende week doe ik jullie namen in een schaal en mag Neo deze keer een naam tevoorschijn halen.
En de gelukkige winnaar stuur ik iets leuks.

















31 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met 600 ste berichtjes. Mooie plant in de vaas.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je 600 ste berichtje! Het is eigenlijk een geschiedenis van jezelf: wat je bezig houdt, waar je enthousiast en blij van wordt... heerlijk...
    Niet alleen de hop takken in de vaas zijn mooi, ook een glimp van schattige borduurwerkjes waar ik van geniet.
    Prettige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. Vooruit schrijven doe ik ook regelmatig, zo handig. En dan vergeet je de onderwerpen waarover je wilt schrijven, ook niet.
    Wat een leuke foto bij dit bericht. Wil je de borduurwerken eens laten zien? Oh, en al dat mooie blauwe serviesgoed, daar word ik ook blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha Mieke,

    de 600ste alweer!
    Ik ga eens kijken op hoeveel ik sta! Leuk om dat even te doen.
    Nou... gefeliciteerd enne... ik doe mee, natuurlijk!

    Prettig weekend, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via via, zoals wel vaker, kwam ik op jouw blog. Zoveel moois te zien en te lezen. Leuk dat we zo bij elkaar op bezoek kunnen. Groeten, KnutzEls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mieke, wat is bloggen toch een leuke manier om elkaar te betrekken bij onze handwerk-wereldjes. Wij leerden elkaar kennen toen in een quilt-tijdschrift foto's van twee quilts die we maakten naast elkaar waren afgedrukt. Die rubriek heette "Het verhaal achter de quilt". Daarna maakte jij nog veel meer quilts en die laat je zien op je blog en zo vertel je nog veel meer verhalen. Bloggen is leuk en elkaars blogjes lezen ook!
    Ik doe graag mee met je give-away. Leuk dat je je mijlpaal op deze manier viert.
    Hartelijke groet van Margriet (van Tweedehandswerk)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, 600!!! En honderd in een jaar!
    Altijd leuk om jouw prachtige werk te zien.
    Wat leuk, die hop in de vaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed Mieke, je hebt 100 leuke blog berichten gemaakt in een jaar.
    Zo zien we maar weer, ook in een corona jaar gebeuren veel leuke dingen.
    Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je 600 berichten. lees ze altijd met veel plezier en doe regelmatig een ideetje op! op naar de volgende 600! groeten ma broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van Harte. Ik lees ze met plezier en zonder jou was ik waarschijnlijk de ATC niet op het spoor gekomen. Zelf hou ik de stand niet bij. Ik merk wel met mijn Chris-verhaal dat het prettig is om regelmaat te hebben en voorlopig hoef ik nog niet op zoek naar een onderwerp, want ook dat is best een opgaaf. Hoe dan ook bloggen blijft een leuke hobby. Gooi mijn naam maar in de pot.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd! Wat mij betreft ga je gewoon verder met je leuke blogberichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met 600 blogjes. Ik weet niet hoe lang ik jouw blogjes al lees, maar je hebt me wel geïnspireerd. In het verleden schreef ik vaker blogjes vooruit, de laatste tijd minder. Het is wel prettig om wat achter de hand te hebben. Noteer mij maar voor de give away. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congratulations. Continue to write more. Happy to be part of your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je 600e blog, leuk om nog eens wat berichtjes terug te lezen. Op naar de 1000 zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Al 600 Mieke, gefeliciteerd hoor, op naar de 1000?!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Mieke, een mooie mijlpaal. Fijn om jou te lezen en ik bewonder je creativiteit. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, 600 berichten alweer. Gefeliciteerd hoor. En wat voor leuks heb je nu weer voor ons in petto? Ik waag een kansje hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte Mieke met je 600e bericht, altijd een feest om
    bij je langs te komen en te zien wat je nu weer voor moois
    hebt gemaakt. Op naar de 700e blogpost!!!
    Prachtige foto met die hop ranken.

    Heel fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi die foto van dat blauw en groen. Ik lees in de reacties dat het hop is. Weer wat geleerd. Gefeliciteerd met 600 blogs, Mieke. Ik lees graag bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waar blijft de tijd, 600 berichtjes, dat is niet niks. Maar het leven van een cretief persoon is nooit saai. Ik hoop dat er nog vele blogjes volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd met 600 berichten. Ik volg je nog maar pas, maar heb de berichten over Nieuw Zeeland wel allemaal gelezen, want daar was ik benieuwd naar. Mooi die hop op het blauwe servies.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met je 600 ste berichtje! Je bent al lang bezig.
    Vooruit schrijven doe ik ook onregelmatig. Erg handig als je niet altijd bezig wilt zijn met bloggen.
    De hop staan mooi in de bloempot.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat zijn er veel! Ik kijk en lees graag bij jou mee.
    Op naar nog veel meer leuke blogjes.
    Mooi dat frisgroene in de blauwe vaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Niet mis Mieke, in het afgelopen jaar 100 berichten.
    Altijd leuk om bij je te lezen en kijken.
    Gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteeerd met je 600e blog! Je maakt prachtige dingen. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jeetje 600 blogjes dat zijn er heel wat. Maar toch leuk om te lezen en te zien waar je mee bezig bent dus gewoon gezellig door gaan.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Vast heel leuk om je eigen verhalen terug te lezen. Toch een soort dagboek. Hoop dat je er lang mee doorgaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal! Ik vind het een mooi getal!

    BeantwoordenVerwijderen