vrijdag 9 april 2021

ATC 2021

En hier dan de mooie atc's die door de andere dames gemaakt werden:
Hilly:

Toos :

Met een mooie kaart erbij.
Dini :

Bianca :

Ook een mooie kaart erbij. Hij staat ondersteboven en wil niet draaien.
 Sorry Bianca.

Mia :


















Kijk eens wat een prachtige veren Hannie meestuurde:


Josephine :

Ilse :
Met een bijzondere kaart

Janny :


















Met zelfgemaakte kaart.























Simone maakte drie series:
















Ferrara :die zoals ieder jaar weer heel veel maakte. 
Ze doet niet mee met de ruil, maar vindt het zo leuk om de kaartjes te maken.
Lees op haar site het superleuke vervolgverhaal over Chris!























En toen had ik de leuke taak om al die atc's te verdelen. Ik werd er op slag helemaal vrolijk van.
Volgend jaar weer ?!

19 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke, het is een genot om al die mooie atc kaartjes die iedereen maakte, zo bij elkaar te zien.
    Wat een berg creativiteit en zeker weten doe ik volgend jaar weer mee.
    Nogmaals complimenten voor al het werk dat je daarvoor hebt verricht ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat hebben deze mensen mooie werkje gemaakt. Best wel kunst om te laten. Kaartjes is zeker apart. Bloem is echt schitterend gedaan. Moeilijk!!! Fijn weekend Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk prachtig! Wat een creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, tjonge wat een kunstzinnigheid. Zo mooi allemaal. Ik durf helemaal niet meer mee te doen volgend jaar en zal eerst ergens lessen moeten volgen.
    Prachtige inzendingen en fijn dat jullie er allemaal veel plezier aan beleven. Kan me dat goed voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Mieke, volgend jaar weer. Het is en blijft leuk!
    De kaart is een beetje dwars 😃 geeft helemaal niets dat ie op zijn kop staat. 🌷
    Mooi atc kaartjes heeft iedereen gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt niet te geloven, wat een verschillende kaarten, wat een creativiteit!
    Ik kan gewoon niet kiezen. Nou hoeft dat ook niet haha, maar toch, allemaal even mooi.
    Maar eigenlijk vind ik die met een jute ondergrond toch wel heel origineel bedacht.
    Mijn complimenten voor allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een explosie aan creativiteit. Daar word je toch vrolijk van? Wat mij betreft volgend jaar weer! Dank je wel voor je reclame.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten zitten erbij. Leuk om ze allemaal te zien, zo divers. Geeft ook weer inspiratie. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk volgend jaar weer! Ik vond het erg leuk om te doen en ook altijd een verrassing wat je terugkrijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn het weer unieke kleine kunstwerkjes! Het was weer erg leuk om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stuk voor stuk kunstwerkjes. Leuk om te zien hoeveel variatie er is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful and creative pieces of work. Lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooie verzameling, een feestje voor jou om ze allemaal binnen te krijgen en ze te mogen verdelen...
    Leuk om te zien wat mensen bedenken, en eigenlijk allemaal een serie maken.
    Misschien doe ik volgend jaar ook wel mee; dit jaar durfde ik het niet aan vanwege de beschikbare tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig allemaal, wat een creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi om al de stijlen te zien. Mooie verbondenheid en even Corona vergeten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig Mieke om alles hier zo mooi bij elkaar te kunnen
    bewonderen. En wat een creativiteit zeg, ik kijk mijn ogen
    uit. Het zijn allemaal prachtige kunstwerkjes. In eerste
    instantie dacht ik dat ik de ATCtjes van mijzelf niet
    op de foto had gezet maar achteraf kwam ik ze toch tegen
    in mijn fotomapje. Alleen de envelopjes niet dus die foto
    pak ik even van jou blog af Dan kan ik het ook nog even
    op mijn blog laten zien. Nogmaals bedankt voor het organiseren,
    het is best een bewerkelijk klusje. Volgend jaar doe ik
    heel graag weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om alle kaartjes bij elkaar te zien. Zo mooi al die verschillen en toch allemaal in hetzelfde formaat.
    Heerlijke inspiratie.
    Dank je wel voor het organiseren!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat was het weer een mooie ruil, bedankt voor de fantastische organisatie!

    BeantwoordenVerwijderen