zaterdag 20 maart 2021

HERKENNEN JULLIE DIT?


Ik december kreeg ik geen mails van jullie reacties op mijn blog binnen.
😠
Na lang zoeken vond ik toen op internet een blog waarop stond hoe ik dit op kon lossen.
Het werkte, maar nu had ik het weer. Dat was lastig, want ik moet nu steeds op mijn blog kijken of er gereageerd is.
Dus heb ik de truc nog eens toegepast.
Ik ben benieuwd of het werkt.
Voor de gezelligheid plaats ik een mooi bosje bloemen.
Hopelijk reageren jullie, zodat ik weet of het werkt.
Fijn weekend nog!

23 opmerkingen:

  1. Ik had daar ook in 2018 last van. Daar had ik ook een stukje overgeschreven met een oplossing. Sindsdien heb ik dit probleem niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik te zeggen dat dit een mooie bos bloemen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een mooie bos bloemen, hopelijk werkt het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het Blogger platform heeft soms van die kuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had dat ook. Las op iemands blog dat je dan eerst zelf een reactie moet geven op je eigen blog, direct nadat je het geplaatst heb.
    Dan klik je op "melding sturen".
    Dan komt er te staan, dat vervolgreacties worden gestuurd naar je mailadres.
    Je eigen reactie komt dan ook binnen op je mail, maar ook de reacties van allen die daarna komen.
    Kijk maar bij mijn reacties, ik doe het altijd als eerste zelf. Opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tot nu toe heb ik nooit iets van problemen op je blog gemerkt. Het enige wat bij jou anders is, zijn de antwoorden per mail en niet onder de reacties.
    Gezellige bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor het mooie bosje bloemen op jou blog en hoop dat het probleem snel opgelost wordt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige bos bloemen. Hopelijk is je probleem opgelost. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lees met plezier jou blogpost.
    Als ik mijn blog verstuurd heb, maak ik zelf de eerst kleine reactie, en vink dan bericht sturen aan.
    Ik kan dan in mijn gmail kijken naar de reacties, en dat is handig vooral op het telefoontje.
    Zie dat Flor dat ook schrijft.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig fleurig boeketje Mieke, ben nu wel heel
    nieuwsgierig of het inmiddels wel weer werkt bij je???
    Duim voor je........

    BeantwoordenVerwijderen
  11. It is wonderful when it all works, and so frustrating when it doesn't, but it does teach us something new ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het ook eens gehad. Volgens mij heb ik toen iets via “instellingen” kunnen doen. Alleen, helaas - geen idee meer wat!
    Mooi bloemen heb je staan. Ik kocht op de markt witte parrottulpen en roze ranonkels. Die staan samen hier ook te zingen op tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier dus ook een reactie van mij. Ik ben benieuwd. Mooie bos bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Mieke,

    inderdaad: best vervelend.
    Ik heb er gelukkig geen last van.
    Er is slechts één blogger, waar ik de mail niet van krijg.
    Heel gek, maar ik laat het maar zo.
    Ik kijk wel even bij de reacties, het is er maar één.

    Mooie blommen!

    Groetjes van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb dat ook al gehad maar ben vergeten wat ik toen gedaan heb om het op te lossen (het was iets dat ik ook ergens had gelezen).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben benieuwd of je mailbox nu wel volstroomt ...
    Ik heb het ook eens gehad. Weet eigenlijk niet meer hoe ik het toen opgelost heb.
    Hopelijk blijft het nu werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja Mieke, wat Floor en Annie schrijven doe ik ook. Af en toe heb ik ook weleens een probleem met Blogger of weet ik wat voor iets en dan zit ik verschrikkelijk te mopperen achter mijn laptop.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik krijg al heel lang geen email meer als er een reactie heb geplaatst. Het is me ook niet gelukt om dat in te stellen, al dacht ik dat dit wel moet kunnen!
    Maar nu lees ik de reacties gewoon via 'comments' op mijn dashboard en ik vind het eigenlijk wel prima zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen