maandag 20 april 2020

VIJFHONDERD EN GIVE AWAY

Op 18 december 2017 schreef ik over mijn driehonderdste blogbericht.
Ik had in 8 jaar 300 berichten geplaatst.
Nu zijn we nog geen drie jaar verder en is dit mijn VIJFHONDERDSTE bericht.
Het betekent dat ik in ruim tien jaar 500 berichten heb geplaatst, gemiddeld één per week.
Het heeft me leuke blogvriendinnen opgeleverd. En daarom doe ik weer eens een Give Away.
De laatste is alweer van een aantal jaren geleden. Hoog tijd om weer eens iets gezelligs te versturen.

Vind je het leuk om gezellige, speciaal voor jou gemaakte post te ontvangen, reageer dan hieronder en op 26 april beslist het lot wie van jullie de gelukkige is.

500           500        500   500    










25 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zolang berichten achter liet.Dit is zeker lang bezig. Leuk dat je weer GIVE AWAY doet. Op volgende berichten. 500 is zeker veel. Wij zijn zolang bezig. Zeker 20 jaar. Of langer. Wij hadden vaak dan ander domein. Suces ermee Mieke. Blijf gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met zoveel blogverhaaltjes! Volg je pas een paar jaar, dus heb ze niet allemaal gelezen :-)
    Succes met de volgende 500 berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan, Mieke! Ik lees hier met plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, Mieke! Ik lees hier ook met plezier, en kijk graag naar de mooie dingen die je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat, geniet en ik hoop nog heel veel blogjes.
    Blijf gezond en tot volgende blog. Gr uit aarle-rixtel Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat, geniet en ik hoop nog heel veel blogjes.
    Blijf gezond en tot volgende blog. Gr uit aarle-rixtel Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 500 blogjes geweldig ik lees. Heel bijzonder om op deze manier contact te hebben en elkaar te leren kennen. Als er post in de bus valt hoef ik mij niet af te vragen wie zo lief is om iets te sturen de enveloppen zijn al bijzonder gewoon heel erg leuk.
    Ik hoop dat er nog heel veel blogjes volgen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Mieke! Ik doe niet mee, want ik heb je nog niet eens verjaardagspost gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha Mieke,

    Dat is nogal wat: 500 blogjes...
    Ik ga eens kijken hoeveel ik er inmiddels gemaakt heb.
    Het blijft leuk en zelfs een tikkeltje verslavend.
    Leuk om weer even bij je op bezoek te komen.
    En veilig ook!!

    Groetjes, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Mieke zo'n blog jubileum, ik denk dat ik er ook heel wat van gelezen heb. Leuk om het met een give away te vieren, mmmm misschien een idee om na te volgen.....groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de 500!!
    De post laat ik aan anderen, ik heb al meerdere keren mooie post van je mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Mieke, van harte met deze mijlpaal. Ik buurt altijd met plezier bij je. Inspirerend ben je zeker.
    Dankzij jou ben ik ATC's en enveloppen gaan maken en dat bezorgt me veel plezier!!
    Soms puzzel ik wel een dag op zo'n kaartje voor ik tevreden ben met het resultaat.
    Gisteren weer een serie van 3 afgemaakt. 't Is wel een beetje verslavend ...
    Dank voor alle leuke post die je tot nu toe stuurde. Ik bewaar alles.
    Groet F.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de 500, het is altijd leuk om je berichtjes te lezen. Dat er nog maar veel mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 500 en hopelijk nog niet uitgeschreven, gefeliciteerd. Ik lees wel mee maar ben niet zo'n reageerder, mag misschien wel eens verandering in komen... 😇

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Mieke! Wat goed dat je al 500 berichten hebt geplaatst en wij mogen iedere keer meekijken in jou leven!
    Ga vooral door! Fijne week.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Mieke, al zoveel blogverhaaltjes! Zo gezellig om bij jou "op bezoek" te komen. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een postje is altijd welkom.Wie weet,ik doe gewoon mee.Zonnige groet,Anneke*

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat Mieke met je 500e blog bericht, je gaat de laatste
    jaren dus als een speer zo snel. Hoop dat ik nog vele jaren
    van jouw blogjes mag genieten want ze zijn altijd inspirerend.
    En je laat ons de mooiste creatie's en belevenissen zien.
    Het is altijd leuk om gezellige post te ontvangen, en heb het
    van jou al twee keer mogen meemaken, en dat koester ik.
    Fijne nieuwe week.....

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte Toos, met je vijfhonderd. Lekker door gaan hoor, ik hoop bij jou de 1000 mee te maken. En post van jou is altijd zo mooi, die zie ik graag in mijn brievenbus.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! Je staat er gewoon van de kijken, vind je niet? Zo vaak al iets geplaatst en verteld over werkstukken. Het is intussen een archief geworden....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Mieke, het is altijd geniet op je blog en je werkjes zijn altijd het aankijken waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Mieke,

    je vroeg of ik een echte "mug" ben.
    Ik woon er al wel meer dan 30 jaar, maar ben er niet geboren.
    ben ik nou wel of niet een "mug"?

    Ik zou overigens nergens anders willen wonen...
    Of het moet heel misschien in Zuid-Limburg zijn...

    groetjes!
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat zijn veel berichtjes!
    Ik lees ze altijd graag. Dus leuk als je nog lang blijft bloggen.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd! Mij houdt je zeker nog als volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Te laat. Maar ik heb al een paar prachtige kaarten van je die hier in het rek bij mijn knutsel/keukentafel prijken ❤

    BeantwoordenVerwijderen