donderdag 2 april 2020

INTERNET

Wat ben ik deze dagen blij met internet.
Via WhatsApp contact met familie en vrienden.
Een fotoboek over de reis naar Nieuw- Zeeland maken.
Blogs lezen en kunnen plaatsen. Facebook e.d. heb ik niet, ik vind het allemaal wel genoeg zo.
En natuurlijk ook: webshops!
Ik wil graag bezig blijven, maar dan heb ik wel materialen nodig. Omdat ik de quiltwinkels graag steun, verspreid ik de aankopen een beetje.
Bij Elly Prins bestelde ik vulling voor de quilt van Justin. Ik heb al heel wat blokken af en nu kan ik met een gerust hart verder.

Bij Margreet Otto bestelde ik stof voor de rand van de hexjesquilt en een leuk tijdschrift.



Bij de workshop bij Barry zag ik een prachtig boek. Na een tijdje op google gezocht te hebben, vond ik een exemplaar in Berlijn. Op maandagavond besteld en op zaterdag lag het al in de brievenbus.



P.S. Ik word niet gesponsord hoor, maar vond het gewoon leuk een aantal winkels te noemen.

Dus al met al vermaak ik me goed, iedere dag naar buiten voor een wandeling, het huis is spic en span, de tuin is een plaatje, we bakken een brood of een cake. Het gaat hier gelukkig nog goed.
Ik wens jullie gezondheid toe!

14 opmerkingen:

  1. Ja vermaken ons wel he, met van alles en gelukkig hebben we een hobby toch. Leuk om zo effe in webwinkels rond te snuffelen toch. Ik wandel ook veel met mijn hondje. goede manier om elke dag buiten te komen hoor................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo fijn, een hobby waar je van alles in kwijt kunt.
    En verschillende webwinkels steunen doe ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zonder internet zouden we het een stuk lastiger hebben. Er kan nu echt nog veel online. Wat lief dat je aan al die verschillende winkels hebt gedacht...
    En nu lekker aan de hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke hobby heb je daar. Zo kom via webloggers tegen elkaar te helpen. Leuke dingen maken. Boek ziet heel goed uit. De lapjes maakt jij leuke dingen mee. Prachtig! Fijne avond. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke hobby en dan zonder voorraad dat kan dus niet, heerlijk om het allemaal via internet te bestellen!
    Succes met je projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, zeg dat wel, dankjewel internet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo is het , nu zijn we blij met internet. De kasten zijn schoon en opgeruimd ,de tuin is bijna klaar , en we kunnen wat tijd aan onze hobby besteden,. Maar toch fijn straks als alles weer gewoon is ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je toch een heerlijk enthousiast mens Mieke,
    wat een heerlijkheid dat je weer allemaal spulletjes
    voor handen hebt. Het lijkt me een PRACHTIG boek, en
    de cyclaam/roze sprankelend kleuren voor de rand, SUPER!!!

    Veel succes met al je projecten.......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je zo lekker bezig bent. Het leven staat even stil maar gelukkig vermaken we ons wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We zijn gezegend met het internet, ik heb net een nieuwe puzzel voor mijn man besteld!
    Hou je haaks Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat het goed gaat met jullie!
    Je hebt leuke aankopen gedaan.
    Nu lekker aan de slag ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het ook echt een uitkomst dat je alles via internet kan bestellen, leuk boek en tijdschrift, zal weer nieuwe inspiratie geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn Mieke, dat alles nog steeds goed gaat met jullie en vervelen doen jullie je ook niet.
    Jij zeker niet met je leuke hobby.
    .ik zal eens even bij “jou” winkeltjes gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen